23 mai 2012

PEISAJ


Cand soarele in rosu imbraca ambientul
Si noaptea a tras perdeaua peste albastra mare,
Cu talpile desculte imi tarsai azi prezentul
Pe-o plaja prea pustie,plina de-ntunecare.


O liniste ce doare apare acum prezenta
Caci nici o adiere un zgomot n-o mai face…
Doar pasii schiopatand calcand peste prezentul
De pietre colturoase ,ce intep ca niste ace.

Privirea-n departare o acum acum fixata
Ma tem sa mi-o abat azi de la orizont.
Iluzie de-a mea sau minte programata,
Din maretul scenariu a mai ramas un ciot.

Si-asa cu fruntea sus si singura pe cale
Apar in peisajul frumos din asfintit.
Si pictorul ce-l vede il va transpune-n jale
Pe-o panza ce de-o vreme in cui a adormit.

2 comentarii:

Steliana spunea...

Iubesc mult razele soarelui si-mi pare rau in fiecare zi cand apune,exact ca in versurile tale de inceput a sentimentalei poezii.
Poate si drumul tau in viata va straluci odata si odata dupa atata tristete si suferinta.

NUTI spunea...

Frumoasa poezia ta Mari,ma revad si eu in ea ,iar starea de spirit oglindita in ea seamana mult si cu sufletul meu ..
pupici si un asfintit linistit!