30 aprilie 2012

Disperarea de-a nu te vedea

Povestea mea e una trista plina de disperare.de 10 luni suntem toti nebuni de durere.Nici nu stiu de unde sa incep.Din ziua cand a plecat sa faca o baie si nu s-a mai intors?sau din copilaria lui?sau poate...nici eu nu stiu de unde,nu stiu decat ca e frumusetzea noastra,ca ne e un dor nebun,ca ma duc zi de zi la el si ne bem cafeaua impreuna.Muncea de 3 ani in Italia si venise in tara sa dea de permis.Au iesit cu baietii sa faca o plimbare cu scuterele pana la balta,sa se scalde si sa se intoarca acasa.Numai ca dintre toti,doar el nu s-a mai intors,desi era singurul care stia sa inoate.Imi amintesc doar cum am inebunit pe malul baltii strigandu-l si el nu mi-a raspuns.Mama lui si fratele erau in Italia,acolo stateau toti si munceau,mie mi-a revenit sarcina sa le dau cumplita veste.Nu mai vreau sa-mi amintesc acele 3 zile,pt mn,pt noi,Sorinell este undeva plecat si o sa se intoarca.Dar este non stop in mintea mea,mumosul nostru de numai 23 ani.Pe 3 mai implineste 24 ani!!La multi ani SORINELL,printre ingeri.matusa te iubeste si o sa vina la tine zi de zi.esti sufletl meu si tu stii ca o parte din mine pt totdeauna acolo,cu tine la ingeri.Iar mama lui si fratele,traiesc acelasi cosmar zi de zi in care,in disperarea lor tot cred ca or sa se trezeasca si or sa fie iar,toti 3 impreuna-mama si cei doi baieti pe care-i iubeste cu disperare.De langa mine a plecat,iar ultimele cuvinte au fost-dar vin repede,Rela!!m-ai pacalit ubyre..........m-ai pacalit...........

18 comentarii:

mariperijoc spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca alaturi de ingeri pe Sorin ,iar familiei sa ii dea multa putere si liniste sufleteasca!

mariperijoc spunea...

Rela,citind povestea ta m-au frapat multe asemanari...Dupa cum ai aflat Sorin a disparut in conditii asemanatoare cu Florin-Sorin...iar acum citesc ca era nascut pe 3 mai ,aceeasi zi in care era nascut si sotul meu...Noi cei de aici cunoastem durerea prin care treceti si va suntem cu sufletul aproape...
Stiu draga mea ce este in sufletul tau in aceste zile cand asteptai sa il sarbatoriti intr-un alt fel...
Cuvintele sunt prea sarace,te imbratisez!
Dumnezeu sa va dea putere!

RELA spunea...

multumesc pt ca ai facut publica povestea,Sorin e sufletul meu,si vreau sa stie toti...........vedeti ce baiat frumos avem?????????

RELA spunea...

oricum il sarbatorim,deja o sa-i fac un tort mare,mare,prietenii lui or sa vina cu mn,mergem la el,....iar el acolo printre ingeri o sa zambeasca si o sa zica bv zia(matusa)eu sunt sorinell nr 1,asa se alinta el:*:*

mariperijoc spunea...

Nu ai pentru ce sa imi multumesti,dupa cum spune si Nuti nimic nu este intamplator...Vedem aceste "coincidente" dar nu stim sa le interpretam...
Sunt convinsa ca Sorinel va fi cu voi ,se va bucura vazandu-va impreuna...

NUTI spunea...

Cu greu imi gasesc cuvintele in a mai spune ceva...Sorin e din acelasi oras cu Cosmin...nu l-am cunoscut si nici nu stiu daca Cosmin il cunostea.Poate ca acum s-au cunsocut,poate sunt impreuna ,si incearca sa -si continue visurile si planurile incepute aici pe Pamant..Va veti intreba sigur "cine stie oare"?
OFFF,DOAMNE,DE CE??
Sufletul lui tanar ca si sufletul copilului meu ...e unul si acelasi ..il vad pe el...il vad pe Sorin ,il vad si pe Cosmin...aceeasi durere,acelasi strigat de disperare ,acelasi dor imens ce creste cu timpul.
Trista si tragica plecarea lui ...Intamplarea a facut sa vad cate masini aveau poza lui ,masini care il insoteau pe ultimul drum ,pe Pamant...eram prea mutilata de durerea pierderii copilului meu ...sa mai fiu in stare sa vad si plecarea lui Sorin...
Parca toate lucrurile se intorceau in timp si tragicul eveniment se repeta...Atat am strigat in gandul meu :DE CE DOAMNE ,INCA UN COPIL NEVINOVAT?
INCA O FAMILIE DISTRUSA...
Randurile tale Rela,imi joaca in fata ochilor,plang alaturi de tine ,si cu greu mai pot spune ceva,nu mai am cuvinte...
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Sorin, sa-i dea lumina vesnica,iar sufletul lui de inger sa va fie aproape ,sa va aline pe voi si sa vegheze asupra voastra,familia lui draga!
va imbratisez cu compasiune!

Steliana spunea...

Rela draga,sunt alaturi de suferinta ta din tot sufletul si iti doresc multa putere si credinta ca sa poti merge mai departe.
Si eu mi-am pierdut unicul fiu in anul 2oo3 pe marginea Lacului Tei, in imprejurari de nimeni stiute nici pana in ziua de azi.
Dumnezeu sa-l tina in sanul lui Avram pe Sorin al tau!

RELA spunea...

voi stiti ca si mine cat de cumplit e....alte cuvinte nu-mi gasesc.Mi-as fi dorit sa scriu mai mult,cum era Sorin,un suflet bun,milos,un baiat cuminte,cum rar mai sunt in ziua de azi,respectos,nu te deranja niciodata cu nimic,nici macar cu o vorba.asa e Gabi Sorin,asta de fapt e tot numele lui,un frumos si un iubit de toata lumea.iubea apa,sa se balaceasca,de mic ii spuneam broscutza,iubea sportul..era mai timid,vorbea mai putin,rusinos..dar cu noi radea mereu,glumea,era fericit!!el a vrut sa inoate pana la celalalt mal,mai avea cam 4 m si ajungea..nu stim ce s-a intamplat doar ca a strigat sariti bai..dar nici unu nu stia sa inoate,si initial au crezut ca glumeste.asa glumea el,ma bag la fund de doua ori,ies o data....mititelu de el..apoi a urmat linistea...de-atunci are grija Dumnezeu de el..

Narcisa spunea...

Oooo,Dumnezeule.....zilnic aud numai povesti tragice...pacat de tineretea lui,de el....dar asa cum tu spui,el este viu...si va ramane viu in inimile celor ce l-au iubit...D-zeu sa-l odihneasca in pace si tie Rela multa putere sa poti invinge dorul si durerea ce-ti umple sufletul...

Anonim spunea...

le poti invinge oare????

mariperijoc spunea...

Cu timpul ne resemnam,intelegem ca nu putem intoarce nimic...si vom invata sa traim cu ele...Suntem constienti ca vom purta in noi aceste sentimente pana vom merge alaturi de ei...

Lili spunea...

Ca o mama care traieste din plin aceasta cumplita pierdere,sunt si eu cu sufletul alaturi tine Rela si de mama lui Sorin, rugandu-l pe Bunul Dumnezeu sa va intareasca si sa va dea puterea sa acceptati!...
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Sorin!

RELA spunea...

multumesc la toate pt vorbe frumoase,stiu ca simtiti ca si noi si intelegeti perfect drama prin care trecem,pare ca viatza si-a pierdut tot farmecul,pt ca nu simtim decat durere.maine scumpul nostru implineste 24 ani,nu stiu cum o sa fac,dar trebuie sa nu plang,pt ca stiu ca el este alaturi de noi,stiu ca ne vede si as vrea sa simtim bucurie ca e cu sufletul alaturi de noi.....dar cum sa simti bucurie,cand sufletul iti plange?cand vrei sa-l imbratisezi si nu poti,cand vrei sa-l pupi de la multi ani,si...pupi o fotografie....maine e o zi grea!!grea tare..........

mariperijoc spunea...

Si pentru mine e la fel draga mea,te inteleg ...as vrea sa pot sa sterg aceasta durere din sufletul tau dar nu pot decat sa plang alaturi de tine.

Corina spunea...

Am lipsit un pic de pe blog.Azi citind cele scrise exact de fiul dnei Steliana mi-am adus aminte..imi pare nespus de rau..nu stiu ce sa zic decat ,multa putere si multa .Dumnezeu sa-l odihneasca!

maria spunea...

Draga mea Rela, si eu sunt o mama ca si celelalte care din data de 17 aprilie 2011,nu mai stiu sa zimbesc fiindca,asa cum se topeste fulgul de nea in palma,asa cum zboara un fulg la adierea vintului, asa a disparut de pe Pamint fiul meu cel mare.Dimineata,o zi frumoasa de sarbtoarea Floriilor,ne/am baut cafeaua impreuna, eu am plecat la biserica iar el a ramas acasa cu otia si fica. La plecare, eu am spus ...la revedere...iar el a zis, pa mama si....atit,nu am mai auzit glasul lui. Iar la ora 14 primim tlefon de la el de la serviciu, ca Vali a decedat. Odata cu acea veste care a cazut ca un trasnet peste toata familia, viata noastra s/a schimbat.Deci,nu putem exprima in cuvinte acea durere a sufletului, ,noi povestim, doar ca sa ne mai usuram si avem convingerea ca intre noi mamele careavem aceeasi suferinta ne intelegem.De aceea,sunt alaturi de tine Rela si de mama lui Sorin,si nu ne ramine de cit sa ne rugam BUNULUI DUMNEZEU pentru sufletele lor.

RELA spunea...

saru mana,multumesc,stiu ca simtiti aceeasi durere,acelasi dor...si aveti aceeasi intrebare..de ce el??,stiu si dor toate,ma doare si durerea noastra,ma doare si durerea voastra pt ca va inteleg perfect.DOR SI DOARE!!cu asta ma culc,cu asta ma trezesc.............sanatate multa va doresc..imi cer scuze,dar chiar nu-mi mai gasesc cuvintele...ce nu scriu stiu ca intelegeti...

mariperijoc spunea...

Intre noi ne intelegem...intelegem tacearea din spatele cuvintelor...
Te imbratisez Rela,o imbratisare si pentru mama lui Sorin...suntem cu sufletul alaturi de voi!