26 aprilie 2012

Steaua ta


O vreme am fost norocoasa
Caci te-am avut ,maicuta mea,
Atat de balanda si frumoasa
Ma mangaiai cu vorba ta.

Ai fost si mama ai fost si tata,
Puternica, de neinfrant.
Mereu de tine-mbarbatata
Am facut fata-n ploi si vant.

Şi am ramas debusolata
Cand catre cer te-ai indreptat.
De ingeri te-ai lasat purtata
Cand misiunea ai incheiat.

Şi ma privesti duios de sus
Cand lacrimi vars in calea ta,
Caci pentru mine a apus
O stea ce cald ma lumina.

Duios tu fruntea mi-o mangai
Şi dorul vrei a mi-l prelua.
Azi fericita sa ramai
Maicuta sus,pe steaua ta!

7 comentarii:

mariperijoc spunea...

Impreuna cu aceste versuri ne rugam astazi pentru mama ta Narcisa.
Dumnezeu sa o ierte si sa ii dea lumina vesnica!
Pentru tine,multe imbratisari!

maria spunea...

Sunt alaturi de tine NARCISA,chiar dca nu te cunosc personal, dar stiu ce inseamna durerea unei pierderi,Mi/am pierduta mama,tata si un frate cu citiva ani in urma si recent mi/am pierdut fiul.Stiu care sunt sentimentele si durera.Si uneori ma gindesc, ca,daca ar fi fost mama mea linga mine,acum un an cind fiul meu a plecat la ceruri,as fi plins in bratele ei si sigur mi/ar fi alinat durerea.DUMNEZEU SA O IERTE PA MAICUTA TA IAR TIE PUTERE SI DOAMNE AJUTA.

Narcisa spunea...

Multumesc Mari pt minunata ta poezie,multumesc....multumesc dna.Maria pt cuvintele dvs.asa este,se zice ca esti copil atata timp cat ai mama langa tine...eu cred ca atunci cand ai un necaz sau o dilema mama te sfatuieste cel mai bine,este singura persoana care te iubeste neconditionat fara acere nimic in schimb...eu daca ma speriam noaptea sau imi era rau,ma sculam de langa sot si tot la mama in camera fugeam...in bratele ei ma simteam protejata,stiam ca nimeni si nimic nu imi poate face rau pt ca maicuta mea ma proteja cu pretul vietii ei...azi se fac 2 ani si 3 luni de cand s-a lasat purtata de ingeri la cer...2 ani de dor si durere...te iubesc mami,D-zeu sa te odihneasca in pace mamica mea...

NUTI spunea...

Foarte frumoasa poezia ,Marilena!E plina de daruire ,iubire ,nostalgie!
Narcisa,Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe maicuta ta,care vegheaza si are grija de tine chiar daca e acolo in Imparatia Domnului.Sa-ti dea si tie Dumnezeu puterea sa poti sa treci peste tot,iar gandul catre ea ,ti=o va aduce aproape si -ti va fi alaturi si te va alina..
te imbratisez .

Lili spunea...

Narcisa ,puiule,stiu ca nimic si nimeni nu-ti poate alina durerea in aceste momente,dar lasa-ma sa-ti fiu alaturi si in soapta sa ne rugam pentru sufletul mamei tale care de acolo de Sus te vegheaza.
Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe mama Floarea!
Iar tie, copile zbuciumat, Dumnezeu sa-ti dea putere si liniste!
Te imbratisez cu caldura de mama!

Steliana spunea...

Fiind in imposibilitatea de a folosi calculatorul,cu intarziere ,dar din tot sufletul iti trimit Narcisa draga, o calda imbratisare si un indemn de a merge mai departe cu mult curaj.
Dumnezeu sa o odihneasca pe mama Floarea!

Narcisa spunea...

Va multumes din suflet...fara voi nu as reusi...