26 aprilie 2012

In dar


Se tot repetă zi în an
Când pe-astă lume ai poposit
Şi viaţa nu-ţi trăieşti în van,
Cu o misiune ai venit.

De-a aduna în jurul tău
Şi-a alina tuturor,
Cu-n zâmbet blând destinul rău
Din viaţa grea de muritor.

Să se întoarcă înzecit
Spre tine,fapte bune,
Din suflet azi eu ţi-am dorit
Să crească al tău renume!

Şi bucurie să primeşti
La schimb cu lacrima,
Când cu blândete povesteşti
La toti ce vor urma.

Eşti mesagerul celor mulţi
Ce soartă grea avură.
Primeşte-n dar cei doi talanţi
Pentru a ta bravură.

7 comentarii:

mariperijoc spunea...

Sa ai parte de mult noroc,sanatate si oameni frumosi in calea ta.La multi ani,Mihaela Vlad!

Narcisa spunea...

Frumoasa poezie,expresiva,la multi ani Mihaela,tot binele din lume.

Anonim spunea...

Multumesc din tot sufletul, dragii mei! Multumesc, Mari, pentru prietenia ta!

va imbratisez cu drag!

Mihaela

mariperijoc spunea...

Daca am reusit sa te bucur si sa iti aduc un zambet,multumirea mea este deplina Mihaela.Te imbratisez!

Lili spunea...

La multi ani Mihaela!
Sa te bucuri de tot ce este frumos in viata , sa fii sanatoasa,sa ai parte de bucurii, sa fii iubita si sa daruiesti iubire,sa ramai mereu o Luptatoare!

NUTI spunea...

Desi nu ne cunoastem decat virtual ,iti urez si eu din toata inima un sincer ''La multi ani".Multa sanatate ,fericire si iubire!!te imbratisez cu drag,Nuti.

Steliana spunea...

La multi ani norocosi si sanatosi!
Sa ne traiesti multi ani fericiti!