25 aprilie 2012

Te straduiesti!


Tu cauti ca sa fie bine,
Te straduiesti in calea ta…
Pe toti ce-i ai pe langa tine
Sa-i multumesti mereu ai vrea.

Dar ghinionul sau nesansa
Fac sa nu fii inteles.
Ramai de parca esti in transa
Cand grele vorbe te lovesc.

Si-n piept e o durere surda
Ce-ti amaraste sufletul.
Iar soarta asta mult prea cruda
Te face sa-ti pierzi cumpatul.

Si nimeni din cei din multime
Nu pare acum a observa,
Cata durere porti in tine
Nu vor a te imbarbata.

Si resemnat cu a ta viata
Lasi pasii a te indrepta,
Spre viitorul unde o raza
Dupa un nor te-o astepta…

4 comentarii:

NUTI spunea...

Si daca-as plange zi de zi
Nimeni nu pare-a observa
Pe fata de schitezi amarul
In seama nu te-ar mai baga
Asa ca scumpa noastra Mari
Pe mine sa te poti baza
O mana-ntinsa si un umar
Cu drag,sa stii ,ti le voi da...

Narcisa spunea...

Ador sa citesc versurile voastre...ma regasesc in fiecare cuvant si parca le scrieti pt mine...frumos,felicitarile mele pt voi dragele mele Mari si dna.Nuti,mi-as fi dorit sa pot exprima si eu ceea ce simt in versuri,eu doar scriu...scriu si nu ma mai opresc....si ma descarc....va imbratisez,o zi frumoasa va doresc,la noi e soare.

mariperijoc spunea...

Multumesc din suflet Nuti,stiu ca ma pot baza pe voi toate si multumesc Domnului care v-a trimis in calea mea.Poezia este mai veche eu sunt linistita momentan...linistea dinaintea furtunii...
Cred ca ar fi trebuit sa incep spunand ca mi-ai facut o mare bucurie,mi-ai dedicat versuri...primele versuri scrise cu gandul la mine.Sunt fericita si onorata.
Narcisa poate ar trebui sa ne arati si tu ce scrii...nu conteaza sub ce forma iti asterni durerea pe hartie,conteaza efectul de dupa...
Va imbratisez!

Steliana spunea...

Mari draga ,tu pui suflet in tot ce faci ,sau asterni in minunatele tale versuri si mare dreptate ai cand spui ca vorbele grele dor ,doare si tacerea ,indiferenta celor din jur .din pacate si a celor pe care ii consideri prieteni.
Te imbratisez cu drag si multa admiratie!