12 aprilie 2012

In amintirea celor dragi care ne-au parasit


A trecut un an de cand ai plecat intr-o lume nevazuta noua....intr-o lume a linistei si a odihnei....Doar pentru noi,cei ramasi nu mai exista liniste.E atat de greu de exprimat tot ceea ce simt,caci nu exista de fapt cuvinte sa descrie.Tot ce stiu e ca ma simt vlaguita de dorul ce imi chinuie fiecare fibra a sufletului,de plansul si durerea grea ce s-au instalat in mine.Jumatatea mea!Iubirea mea!Cum sa pot continua drumul ramas,fara tine?Cum,cand credeam ca vom fi fericiti pana la adanci batraneti?Si ce scurta a fost povestea noastra...!Ai plecat ca un fulg,asa cum zice micuta noastra,pe care l-a topit soarele.Vii mereu in visele mele sa imi mai povestesti cate ceva ,sa imi mai spui ca ma iubesti si ca ti-e dor de mine,sa ma incurajezi si sa imi zici ca esti fericit de felul in care am reusit sa merg pana acum inainte,dar tu stii cat as vrea de fapt sa ma tii in brate.M-ai invatat de toate,doar sa traiesc fara tine,nu.Si cu toate ca imi spun ca trebuie sa traiesc,nu ma simt vie decat cand visez.De cate ori nu vreau decat sa te vad,de cate ori nu vreau decat sa te aud,si ce n-as da pentru un minut ...doar atat ,cu tine!Mi-e dor de tine,ti-as repeta la infinit!Si nici nu stiu momentan altceva decat atat....ca mi-e dor de tine...tare de tot!Si mai stiu ca te iubesc ....asa cum imi spuneai tu....si dincolo de moarte!Nu asa mi-ai promis,ca o sa ne iubim si dincolo de moarte?
Dumnezeu sa iti odihneasca sufletul ala prea mare!Sa iti dea linistea atat de mult dorita,sa te aseze cu ingerii si sa te ierte !




Diana

12 comentarii:

mariperijoc spunea...

Pe 17 aprilie se implineste un an de cand Ioan-Valerian a plecat printre ingeri...
Cunosc acest zbucium si acest dor de care vorbesti tu Diana,iti sunt cu sufletul alaturi.
Dumnezeu sa iti dea putere tie si intregii tale familii!
Pentru Ioan o rugaciune si o candela aprinsa.
Dumnezeu sa il odihneasca in pace!

poli spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace si tie sa-ti dea alinarea sufleteasca de care ai atata nevoie.

Steliana spunea...

Alaturi cu gandul si cu sincera compasiune pentru pierderea dragului tau sot ,fiu pentru Maria,tata pentru fetita ta ,
Ioan_Valeriu ,caruia Dumnezeu sa-i lumineze calea si pomenirea lui sa fie vesnica!
Va imbratisez cu multa caldura sufleteasca!

mariana spunea...

Draga Diana,
stiu ca orice cuvint este de prisos,totusi iti spun ca sunt alaturi de tine,si eu trec prin ceea ce simti tu acum.
Dumnezeu sa-l odihneasca pe sotul tau si tie sa-ti putere sa mergi mai departe.
mariana

Narcisa spunea...

D-zeu sa-l odihneasca in pace pe sotul tau,imi imaginez zbuciumul din sufletul tau...D-zeu sa-ti mangaie sufletul si sa-ti aline dorul si durerea...

Roxana spunea...

Dumnezeu sal odihneasca cu sfintii Sai, acolo unde e toata dragostea si linistea pe care le merita...si tie sa iti dea putere sa inveti, cu timpul, sa mai si zambesti, desi inima iti va plange toata viata.Cunosc perfect prin ce treci si sunt cu sufletul langa tine...Te imbratisez

MARIA spunea...

Sunt mama lui VALI.Diana, a avut puterea, sau mai bine zis Dumnezeu a ajutat/o sa isi poate exprima durerea prin citeva cuvinte, cu toate ca nu e de ajuns si nimic nu poate sa o aline.Eu nu pot sa zic nimic, doar atit ca imi este dooooooor de el,si contrar socului din zilele acelea cind eram in toiul nenorocirii, acum sunt cazuta ,pling,si retraiesc ultimele clipe cu el.Anul trecut,pe 16 aprilie, era printre noi si nimic nu prevestea disparitia lui. Miine, este ziua apusului.Ajuta/ma DOAMNE sa trec cu bine si de ziua de miine.BUNUL DUMNEZEU SA TE IERTE PUIUL MAMII DRAG.

Narcisa spunea...

Doamna Maria,stiu ca nu exista cuvinte care sa va aline dorul si durerea din suflet...este cumplit pt o mama sa-si piarda copilul...eu mi-am pierdut mamica si odata cu ea si jumate din mine...D-zeu va va da putere,credeti-ma,dorul nu-l poate alina nimeni si va fi din ce in ce mai apasator dar prin rugaciuni pt Vali va veti simti mai aproape de el,aici puteti vorbi cu noi,suntem o familie unita de durere,de cate ori simtiti nevoia vorbiti cu noi,descarcati-va,o sa vedeti ca ajuta mult,eu daca nu intalneam acest blog si persoanele de aici nu stiu unde si cum as fi fost azi...D-zeu sa va mangaie sufletul ranit si sa il odihneasca in pace pe fiul dvs.

mariperijoc spunea...

Sunt cu gandul si sufletul alaturi de voi Maria si Diana...noi toti de aici cunoastem zbuciumul sufletesc prin care treceti si stim cat de mici sunt cuvintele in aceasta zi...ele nu pot sa aline...
Dumnezeu sa va dea putere!
O rugaciune si o candela aprinsa pentru Ioan Valerian.Dumnezeu sa il odihneasca in pace si sa ii dea lumina vesnica!

diana spunea...

Va multumesc pentru gandurile voastre bune.stiu ca aici sunt inteleasa pentru ca impartasim aceleasi dureri,acelasi zbucium si dor.Dumnezeu sa ne dea putere si pe cei plecati sa ii odihneasca si sa ii ierte!

Lili spunea...

Durere ,amintiri dragi si dor nestins este in sufletul vostru azi si nimeni nu vi le poate alina ...Ma alatur si eu celor ce va sunt azi aproape cu sufletul si gandul ,aprinzand o lumanare si inaltand o rugaciune pentru sufletul lui Ioan-Valerian.Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Ioan-Valerian si sa-l aseze de-a dreapta Sa!
Iar voua,Maria,Diana si Teofana,Dumnezeu sa va intareasca, sa va dea putere sa acceptati si sa mergeti mai departe... iar dragostea voastra de aici de pe pamant ,rugaciunea si milostenia sa-i insoteasca drumul lui Vali in Imparatia Cerului!
Va sunt alaturi!

coca spunea...

Numai cine a suferit o pierdere asemanatoare, poate, reuseste sa inteleaga cu adevarat prin ce se trece,imbarbatarile nu-si au efectul,cuvintele nu-si au sensul,singura mangaiere e ca-l simti pe Dumnezeu ca este cu tine si te intrebi de ce ti se intampla toate astea tocmai tie ,si raspunsurile nu vin ,pt. ca nu exista,exista doar trista si cruda realitate. SUNTETI LANGA NOI CHIAR SI ACUM,CAND DEPARTARE E INTRE NOI,ASI VREA SA ZBOR DAR NU AM CUM SA AJUNG MAI REPEDE LA VOI!!!suflete dragi.Nici timpul, nici locul nu ne pot face sa nu ne gandim o clipa la voi!!!Marioara,Diana,Teofana Milostivul Dumnezeu sa va intareasca iar sufletele lor sa le aseze la loc de odihna impreuna cu dreptii.