2 aprilie 2012

La multi ani,Corina!

11 comentarii:

mariperijoc spunea...

Sa ne traiesti multi,multi ani ! Domnul sa te ajute sa iti recapeti linistea sufleteasca si sa ai parte de acum inainte numai de bucurii!
La multi ani!

mariperijoc spunea...

Surpriza zilei a fost sa descopar ca astazi este si ziua de nastere a lui Carmen(sora lui Ella).
Iti doresc multa sanatate draga Carmen,liniste sufleteasca si putere!
La multi ani!

Corina spunea...

La multi ani, Carmen!Multumesc Mari pentru surpriza, mi-au dat lacrimile citind ...

Steliana spunea...

LA MULTI ANI FERICITI SI IMPLINITI,Corina si Carmen!
Sa ne traiti!

poli spunea...

La multi ani si din partea mea pentru Corina si Carmen, multa sanatate si liniste sufleteasca va doresc!

NUTI spunea...

LA MULTI ANI,Corina si Carmen! Bunul Dumnezeu sa fie cu voi in fiecare zi ,sa va calauzeasca pasii spre un drum plin de liniste sufleteasca,implinire profesionala si dragoste nemarginita!!Multa sanatate si putere va doresc!Cu drag,Nuti.

Lili spunea...

La multi ani, dragelor Corina si Carmen!
Sa fiti binecuvantate cu sanatate si liniste sufleteasca,sa aveti parte de iubirea celor din jur si sa daruiti iubire,iar acolo unde sunteti, sa va fie bine!
Va imbratisez pe amandoua cu multa caldura!

CARMEN spunea...

Va multumesc din suflet dragele mele prietene,cele unite in durere,bunul Dumnezeu sa va binecuvateze.Va multumesc ca sunteti alaturi de mine si ai mei......va iubesc....multumesc mult stimata Marilena.....multumesc tuturor...

Narcisa spunea...

La multi ani Corina,iti doresc tot binele din lume,te pupic si iti trimit imbratisarea mea plina de dragoste.

Narcisa spunea...

La multi ani dna.Carmen,multa sanatate si liniste sufleteasca va doresc,va trimit imbratisarea mea si un buchet de flori virtual...

Narcisa spunea...

Stiu ca aici nu este locul in care sa spun asta...dar vreau sa va zic ca azi era si ziua lui tanti Mariuta...asa ii ziceam eu...D-zeu sa o odihneasca in pace...si ei ii trimit dragostea mea azi...