3 ianuarie 2011

Invata sa ai incredere in tine!

Acorda-ti incredere! Idei....poti avea o multime. Daca insa inveti sa te concentrezi pe ceea ce vrei sa obtii, iti vei da seama care sunt ideile bune. Mintea ta se va transforma intr-un filtru, ceea ce te va motiva sa inveti mai mult.

Motiveaza-te! De ce vrei sa inveti un anumit lucru? Ce vrei sa obtii prin asta? Daca nu stii de ce vrei sa inveti, poti fi foarte usor distras.

Stabileste-ti un scop! W. Clement Stone spunea ca: "orice plasmuieste mintea umana, poate fi realizat!"... un lucru foarte important in atingerea scopurilor. Pregateste-te pentru orice va fi nevoie, si orice greutate va parea surmontabila. Cei ce au experimentat asta, inteleg ce vreau sa spun...

Gandeste pozitiv! Daca nu ai incredere in abilitatea ta de a invata, nu iti vei fixa obiective de invatare.

Organizeaza-te! Invatarea reprezinta doar unul din aspectele vietii cotidiene a adultului. Este necesar sa-ti organizezi timpul si sarcinile. In caz contrar ti se va parea dificil sa gasesti timp si pentru a invata.


http://www.nlpexplorer.eu/articole-dezvoltare-personala/invata-sa-ai-incredere-in-tine.html?

7 comentarii:

Liliana spunea...

La multi ani, draga mea Mari!
iti doresc intru toate buna sporire si un an cu binecuvantari!

Anonim spunea...

Un an mai bun iti doresc Marilena,cu sanatate ,liniste si bucurii!
Postarea ta eu o rezum astfel:trebuie sa ne autoeducam sufletul si gandul ptr. a face bine ceeace trebuie sa facem mai departe si sa invatam necontenit ...
cu drag Lili

Anonim spunea...

Marilena,te rog da-mi voie sa-i transmit cateva urari Narcisei care astazi implineste ...o varsta...
Narcisa,primeste-ma si pe mine alaturi de cei care vin astazi sa-ti faca o urare :La multi ani!
Sa fii binecuvantata cu sanatate ,bucurii si sa ai parte de iubirea celor din jur ptr. a-ti alina sufletul indurerat!
te imbratisez cu multa caldura,
Lili

Steliana spunea...

De ziua ta ,eu nu-ti pot transmite decat ganduri bune si rugaciuni catre bunul Dumnezeu care sa te aiba in paza in orice clipa a vietii tale.
La multi ani!

Steliana spunea...

Am spicuit dintr-un comentariul anterior vestea
Narcisa draga,ca azi este ziua ta si ti-am facut din tot sufletul un pic mai sus o urare.
SA NE TRAIESTI CA NE TREBUIESTI!

mariperijoc spunea...

Multumesc Liliana,iti doresc si eu tot binele din lume,Dumnezeu sa te ocroteasca pe tine si familia ta!La multi ani!

mariperijoc spunea...

Lili,ai rezumat bine postarea...Cat mai suntem pe acest pamant trebuie sa invatam,sa incercam sa trecem catre un nivel mai inalt...
Multumesc pentru ca esti alaturi de noi,astept de fiecare data comentariile tale(eu si fetele mai comunicam pe mail,pentru ca nu stiu adresa ta te astept aici)
Multa sanatate,putere,liniste sufleteasca iti doresc si eu.La multi ani!