7 ianuarie 2011

La multi ani!

6 comentarii:

Steliana spunea...

Ioana draga,de ziua ta eu nu-ti pot transmite decat ganduri bune si sa uiti de marile griji ce te apasa bucurandu-te de magia zilei.
MULTI ANI SANATOSI SI NOROCOSI!

Narcisa spunea...

La multi ani Ioana,sa-ti ofere viata tot ce are ea mai frumos si mai bun pe aceasta lume...te pup

Ioana spunea...

Multumesc mult, dragele mele pentru mesajele voastre. Multumesc ca sunteti alaturi de mine de ziua numelui meu, a fost o zi minunata, am primit zeci de telefoane, mesaje, este foarte placut sa vezi ca atata lume isi aduce aminte de tine de ziua ta.
Marilena din nou ma surprinzi cu gestul tau, ai postat pentru mine un mesaj superb, un cantec foarte frumos, iti multumewsc din tot sufletul. Ioana

mariperijoc spunea...

Ma bucur daca ti-a placut acest mic dar virtual...
La multi ani!

Anonim spunea...

Vin si eu acum ,intr-un tarziu,sa-ti urez ani multi cu impliniri Ioana,liniste si putere sa-ti cresti cu drag baiatul!
La multi ani!
Lili

Un la multi ani cu intarziere! spunea...

Pentru Ioana, care merita ce-i mai bun pe lumea asta!Corina