4 ianuarie 2011

La multi ani,Narcisa!

5 comentarii:

Narcisa spunea...

Mari,iti multumesc din suflet pentru aceasta minunata surpriza,chiar si melodia este una din preferatele mele,vezi?parca ne cunoastem de-o viata,multumesc,mi-ai facut ziua mai frumoasa...ii multumesc lui D-zeu ca te-a adus in viata mea,ca te-am cunoscut,te iubesc ingerul meu...multumesc ca existi...

Narcisa spunea...

Multumesc si scumpelor mele doamne Lili si Steliana,m-ati facut sa plang....multumesc pt.urari,pt.ca va ganditi la mine...va consider ca mamicile mele,asa nu ma voi simti ca un copil orfan...sunt trista...e prima mea zi de nastere fara mama dar ati stiut sa ma faceti sa ma simt speciala astazi,multumesc mult...

Anonim spunea...

Stiu cat iti este de greu azi,stiu ca ai vrea sa sari peste ziua de azi,dar ...nu se poate,viata isi urmeaza cursul,duucandu-se la vale cu sau fara voia noastra...Dar bucura-te Narcisa,ca nu esti singura,noi suntem alaturi de tine pentru a-ti aduce un gand bun si o calda mangaiere -de care ai atata nevoie acum !La multi ani Narcisa,la multi ani puiule greu incercat de viata,la multi ani floare de primavara,la multi multi ani!
cu dragoste,
Lili

Steliana spunea...

Si natura participa la frumoasa zi de nastere ,
primul ghiocel a inflorit in dimineata aceasta
in gradinita mea si el este in concordanta cu puritatea albului pe care tu trebuie incepand de azi sa-l porti.Ti-l trimit virtual desi stiu ca tie iti plac crinii dar pana ei vor inflori mai trece multa apa pe Dunare.
LA MULTI ANI FERICITI ,SANATOSI SI NOROCOSI!
Te imbratisez cu multa afectiune.

Narcisa spunea...

Nu stiu daca va imaginati cat de importante sunt cuvintele dvs.pt.mine,va multumesc ca mi-ati luminat ziua,va multumesc ca-mi sunteti alaturi....multumesc mult din tot sufletul meu,as fi vrut sa-mi pot pune capul in poala dvs.si sa ma mangaiati cum numai o mama poate....va multumesc scumpele mele doamne.Imi este asa greu,mi-e dor de mama...azi mai mult ca in celelalte zile...