13 aprilie 2011

Alaturi de Narcisa

Cu parere de rau vreau sa va spun ca Narcisa este internata in spital.Dupa ce ambulanta a fost chemata de doua ori la ea pentru ca ii era foarte rau,medicii au hotarat sa o interneze in spital.Acum se afla sub tratament dar va imaginati ce este in sufletul ei,fiind internata la acelasi etaj unde cu un an in urma a fost internata si mama ei…
Duminica este prima sarbatoare de la care va lipsi cel sarbatorit,un alt prilej de agitatie si tristete pentru ea…
Iti doresc insanatosire grabnica draga mea si putere…
Dumnezeu sa iti dea sanatate si sa te intareasca sa depasesti cu bine aceste incercari!
Spun de pe acum pentru duminica …
Dumnezeu sa ii dea lumina vesnica lui Floarea!

10 comentarii:

Tuchi spunea...

Multe ganduri de bine Narcisei, insanatosire si putere!
Ma trec fiori la auzirea unei vesti rele, dar ii doresc sincer din suflet sa se faca bine sa poata pleca acasa cat mai repede posibil!
Te imbratisez Narcisa!

Corina spunea...

Of, de-aia nu-mi raspunde la mesaje.As vrea sa fiu langa ea, dar sunt cu toata inima.Cred ca stiu ce e in sufletul ei in spital.Numai acolo sa nu fi!
O asteptam repede, repede printre noi.

corina spunea...

Marilena, dzeu sa-l odihneasca pe Vali.Mi-ai spus ce zi e azi.
Dar azi chiar cred ca mai exista ceva dupa....

Steliana spunea...

Imi pare foarte rau ce i
s-a intamplat Narcisei si am
sa ma rog pentru insanatosirea ei.
Sper sa se faca repede bine .

Lili spunea...

Insanatosire grabnica Narcisei!
Sunt cu gandul si sufletul alaturi de ea!

NUTI spunea...

Cu gandul la Narcisa ,si eu ma rog la bunul Dzeu sa i ajute ,sa se faca bine si sa se intoarca acasa sanatoasa!
Insanatosire grabnica ,Narcisa!!

mariperijoc spunea...

Draga noastra Narcisa s-a intors acasa astazi,mai multe date despre cum se simte o sa va dea chiar ea...
Ne bucuram ca esti mai bine Narci!
Dumnezeu sa iti dea sanatate!

Narcisa spunea...

O adevarata surpriza!!!m-ati lasat fara cuvinte,ce eram eu coplesita dar acum cand am intrat pe blog si am vazut...m-ati coplesit de tot...va multumesc din suflet ca ati fost cu gandul la mine,ca ma sprijiniti,va multumesc mult...mi-a fost dor de voi,de blog,acum am ajuns acasa,sunt mai binisor,ametita,slabita,cu ...vanat de injectii pe care le voi face incontinuare acasa...sper sa cedeze durerea si sa fiu ok...va imbratisez pe toate si va multumesc pt ca existati...sunteti a doua mea familie...

Narcisa spunea...

Mari,iti multumesc pt tot ce faci pt mine...D-zeu sa-ti intoarca inzecit tot binele ce il faci,te pup si iti multumesc mult...

mariperijoc spunea...

Oricand cu mare drag!Multa sanatate Narcisa!