29 aprilie 2011

4 comentarii:

Lili spunea...

Off!!!...te regasesti in aceasta fata Marilena. Durerea sufletului tau este mult mai mare acum,acum cand ...
Fie ca Dumnezeu sa-ti arate si tie intr-o zi ,un cer senin,sa ai parte de oameni care sa te inteleaga si sa te iubeasca!Crede si spera!

mariperijoc spunea...

Este adevarat ca ma regasesc in aceste versuri...mi se potrivesc ca o manusa...
Numai voi stiti ce este in sufletul meu,uneori ma doare sa vad ca cei din jur nu inteleg...isi imagineaza ca dupa atata timp a trecut...dar uneori dorul devine si mai mare...
Sunt agitata ,urmeaza o perioada si mai grea pentru mine si am obosit sa incerc sa ma fac placuta celor apropiati care nu se obosesc nici macar sa intrebe cum ma simt...
ca de obicei in aceasta perioada in loc sa incerc sa imi pansez singura ranile sunt nevoita sa suport adevarate tornade venite peste mine de la cei care ar trebui sa imi intinda o mana de ajutor...

Lili spunea...

Celor care nu te inteleg si cred ca dupa "atata timp"...poti uita si poti fi alta, le pot spune ca iubirile mari si adevarate nu pot fi uitate niciodata si in nici un context...Dovada am avut-o si o am in comportarea norei mele care desi au trecut 6 ani si desi are o noua relatie,nu l-a uitat pe Alin.Este venita in tara cu sotul ei si cu toate acestea nu a uitat sa treca pe la Alin sa-i duca trandafiri rosii...(nici nu va dati seama cata bucurie aduc sufletului meu aceste gesturi!)deci nu l-a uitat.
Dar tu,tu Marilena care ai dovada vie a dragostei voastre fetitele tale,cum sa poti uita?cum pot unii sa creada ca poti trece peste asta si sa redevii omul de acum 3 ani?
Off!!!...

rodica spunea...

Draga mea si eu sunt alaturi de tine cu tot sufletul si te inteleg atat de bine, aceeasi stare o am si eu , mi-e atat de greu, sunt obosita de atata durere si suferinta din viata mea , uneori simt nevoia ca cei din jur sa ma inteleaga si sa ma ajute ...sa inteleaga ca pentru mine totul s-a schimbat odata cu plecarea Alinei, viata mea nu mai poate fi aceeasi niciodata si oricat timp va trece durerea va ramane acolo, in inima ...uneori este si mai mare, iar dorul mai puternic.
Singura noastra alinare si mangaiere ne este acum doar Dumnezeu care ne ajuta sa mergem inainte si oamenii care trec prin aceleasi incercari si cunosc glasul durerii si lacrimilor.
Te imbratisez si chiar daca scriu mai rar, sunt cu sufletul alaturi de voi...va doresc liniste, pace in suflete si multa putere sa va dea Domnul.