28 aprilie 2011

Tristete

7 comentarii:

Narcisa spunea...

Frumos videoclip,tristetea nu ti-o poate alunga nimeni,de pe chip poate dispare dar din suflet nimeni nu ti-o poate scoate,eu cred ca tristetea te schimba foarte mult devenind uneori o persoana pe care multi incep sa o evite...

Corina spunea...

Asa si este, oamenii evita persoanele triste.Nu suntem intotdeauna o companie placuta.Dar ...nu noi am ales asta...

Lili spunea...

Aveti dreptate fetelor,tristetea te schimba atat de mult incat putini(sau deloc) sunt cei care rezista in preajma celor tristi...

NUTI spunea...

Chiar azi m-a intrebat cineva ,desi vazuse poza lui cosmin ce o tin pe geamul masinii si acum dupa atatea luni ,de ce port doliu...Apoi m-a intrebat cum ma simt...Eh...am zis ..cu sufletul ratacind intre 2 lumi ,nici aici pe pamant ...nici acolo sus in cer...cu picioarele aici,cu gandul acolo...cu o mare tristete ,pe care cei din jurul nostru..ori nu o inteleg,ori o considera nefireasca,ori o ignora nestiind ce atitudine sa arate...

mariperijoc spunea...

Eu cred ca pana nu treci prin asa ceva nu poti intelege...cunoscutii si chiar rudele ne vad mergand pe strada si vorbind...si isi imagineaza ca a trecut...nu stiu ca pentru noi tristetea nu va trece niciodata...
Anul acesta nu am avut chef nici de mesaje de sarbatori,sunt convinsa ca am fost judecata de cei din jur...dar am obosit sa ma prefac ca totul este in regula cand in sufletul meu e cu totul altceva...

Narcisa spunea...

Dna.Nuti,mi-ati luat cuvintele din gura,adevarat graiti....cu picioarele aici si cu gandul,dragostea,sufletul sus in cer....bine v-ati exprimat

BARBUS ADINA spunea...

pentru mine va fi INTOTDEAUNA"TRISTETE"intr-o zi de...28 APRILIE !!!.