10 aprilie 2011

Tatal meu sfant


Azi trebuia sa fie un "La multi ani, tata!"...
Tata, un om modest, simplu, harnic si intelept care iubea viata, iubea detaliile, iubea natura si albinutele, isi iubea familia mai mult decat pe el.
A plecat intr-o zi furtunoasa de vara, cerul se intunecase in plina zi cand el isi lua ramas bun de la noi printr-o ultima suflare chinuita de boala. A plecat, dar ne-a lasat in urma amintiri frumoase, invataturi de viata si iubire.
TATA, un simplu om, un adevarat OM prin naturaletea sa!

Azi o lumanare va sta aprinsa pentru linistea sufletului tau, azi ne vom gandi la tine, azi poate si albinutele tale vor zbura in cautarea ta.. Azi.. e fara tine..
Te pastram in adancul sufletului nostru ne vom ruga si te vom omagia in fiecare zi.
Odihneste-te in pace, tatal meu bun!


Tuchi

7 comentarii:

mariperijoc spunea...

Imi cer iertare pentru intarziere,nu am putut fi alaturi de tine pe blog ieri cand ar fi trebuit sa postez aceste ganduri ale tale Tuchi...
Dumnezeu sa il odihneasca pe tatal tau si sa ii dea lumina vesnica!

rodica spunea...

Bunul Dumnezeu sa-i dea pace si odihna vesnica !
Iar celor indurerati, Domnul sa le dea mangaiere si liniste sufleteasca.

adriana spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca1

mariperijoc spunea...

Astazi cand Tuchi mi-a spus prenumele tatalui ei spun inca o data
Dumnezeu sa il ierte pe Simion!

Tuchi spunea...

Da, pe el si pe toti cei dragi plecati de langa noi sa-i ierte Dumnezeu si sa le dea linistea si pacea ce poate nu si-au gasit-o aici pe pamant!
Vreau sa va spun ca m-am semnat aici pe blog "Tuchi" nu pentru ca ma ascund de numele meu real ci pentru ca asa imi spunea tata cand eram mica si astfel parca il simt mai aproape!
Va pup si sa avem puterea si intelepciunea sa trecem prin durerea asta ce ne leaga.

Corina spunea...

Dunmnezeu sa-l odihneasca pe Simion!De acolo, de sus sa vegheze asupra ta !
Tie, in schimb sa-ti da rabdare, sa poti trece peste aceasta despartire.

Narcisa spunea...

Tuchi,imi pare rau ca nu am fost aici sa te sustin si eu...D-zeu sa-l odihneasca in pace pe tatal tau,se vede pe chipul lui bunatatea si ce om minunat a fost...te pup si multa putere de a invinge dorul si durerea.