8 aprilie 2011

Tata

5 comentarii:

mariperijoc spunea...

Tuchi,Lili mi-a trimis aceasta melodie pentru tine si pentru ca maine nu sunt cu voi pe blog o postez acum...
Vreau sa stii ca iti suntem cu sufletul alaturi,sa incerci sa fii puternica in memoria tatalui tau care sigur vrea sa te vada zambind...
Dumnezeu sa il odihneasca in pace ,iar tie sa iti dea putere!

Lili spunea...

Tuchi,azi e sarbatoare acolo sus in cer...tatal tau i-a strans pe toti ai nostri dragi si isi sarbatoreste ziua rugandu-se ptr. tine trimitandu-ti o mangaiere printr-o raza de soare,printr-o adiere de vant,prin rugaciunile spuse azi la biserica...Stiu ,nimic nu te poate alina acum dar,aduna-ti puterile stergeti lacrimile si mergi mai departe ptr. ca mai ai atatea de facut!
Ma rog azi alaturi de tine ptr. tatal tau .
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace si vesnica sa-i fie pomenirea!

Tuchi spunea...

mltumesc multumesc din suflet! plang si parca am ramas fara cuvinte, nu ma asteptam la mangaierea aceasta din partea voastra si va multumesc! de-ati sti e cate mii de ori am ascultat melodia aceasta!
acuma vroiam sa-i trimit lui mari o poza a tatalui mei si cateva cuvinte despre el...
multumesc ca-mi sunteti alaturi
dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe toti ai nostri!

Narcisa spunea...

D-zeu sa-l odihneasca in pace pe tatal tau,sa-l ajute sa-si gaseasca linistea,odihna si sa-l aseze langa cei drepti sa-si doarma somnul cel de veci...Te pup Tuchi,sunt si eu cu gandul la tine si ma rog sa ai puterea necesara pt.a depasi aceasta zi grea...

Corina spunea...

Tuchi sunt si eu alaturi de tine.Fii tare!
Dzeu sa ne de-a noua , cei care am ramas sa ne ducem cu greu crucea asta, multa putere!Te imbratisez