6 aprilie 2011

Lauda suferintei

5 comentarii:

mariperijoc spunea...

Multumim Lili pentru aceste minunate si adevarate versuri...

Narcisa spunea...

Foarte frumoase cuvinte,asa este,credinta nu trebuie niciodata uitata indiferent de durere...

Diana spunea...

Foarte bine scris , asta incerc si eu sa fac , eu mai mult simt ca ma eliberez scriind pe blog . Continuati tot asa !

mariperijoc spunea...

Multumesc Diana,acelasi lucru as vrea sa iti spun si eu...
Scrii foarte frumos si iti descarci sufletul in acelasi timp...
Esti tanara si nu stiu ce dezamagire ai avut pana acum ,dar cu siguranta esti o fata frumoasa si puternica...
Dumnezeu sa te ajute!

Corina spunea...

Ma tem ca eu deja mi-am pierdut credinta si ma afund tot mai mult ....
Blaga-acest poet al suferintei..minunate versuri !