12 decembrie 2011

Aviator

Mi-aduc aminte cand glumeai
Daca ma necajeai ,ma consolai
Si imi spuneai ca fiecare-mparte
Are un vis sa-l duca mai departe

Si visul tau de-a fi cand vei fi mare
Sa zbori atat de sus pana la soare
Si imi spuneai atat de zambitor
Eu ,mama,vreau sa fiu aviator

Sa explorez zburand pana la cer,
Ca drumul printre nori e un mister
Si voi putea sa fiu atat de-aproape
Sa vad cum stelele rasar in noapte.

Si-n suflet imi treceau fiori
La gandul cat de sus sa zbori
Deasupra norilor,inalt avant
Spre cerul infinit intr-un cuvant.

Acum pe-acest pamant s-a terminat
Si visul tau cu tine l-ai luat
Acolo unde poti zbura usor
Si fara sa te faci aviator


Nuti Ignat

6 comentarii:

mariperijoc spunea...

Cosmin zboara liber printre stele si poarta cu el acest vis si multe altele...Zbor lin Cosmin,mangaie cu adierea zborului tau fruntea incruntata a mamei tale!

Narcisa spunea...

Frumoase versuri,precum a zis si Mari,Cosmin si-a indeplinit visul...el zboara lin printre stele alaturi de ingeri...

Steliana spunea...

Amintirea fiului tau se deapana de-a lungul timpului si-ti contureaza esentialele preocupari ale unui copil ce aspira la o frumoasa si riscanta meserie.
El este acum un spirit liber care te inspira sa asterni cu atata pasiune si maiestrie gandurile lui.

NUTI spunea...

Multumesc pentru gandurile bune care mi le trasmiteti si cred ca nu este nimic intamplator in toate astea....amintirile lui ,gandul la el ,privitul spre cer,ziua ,noaptea,"vorbitul " cu natura ,cu aerul ,cu tot ce cred ca exista in Univers si noi nu vedem ...toate astea ne transmit ceva....
Sunt zile cand trecem pe langa o floare si daca nu o privim nu ne trasmite mireasma ei , cand trecem prin parc si nu auzim pasarelele daca nu le ascultam,cand trecem si nu vedem panorama ce frumos se deschide in fata noastra si ne indeamna la o privi....
De aceea sunt zile cand aproape de noi sunt ei ....trebuie doar sa ne uitam spre ei ..si ei ne transmit prezenta...
Inspirata de Mari ,incurajata de voi ,dintr-o joaca cu o strofa ..am reusit cateva poezii care reprezinta realitatea ,dorul de Cosmin,amintiri legate de el si ceea ce e mai importante ca stiu ,e cu mine, langa mine si il iubesc din tot sufletul...si ca :

Imi petrec timpul cu tine
Chiar de nu te pot vedea
Stiu ca tu esti langa mine
Alinarea mea.

Corina spunea...

Doamne Nuti, ce frumoase versuri.De o mare simplitate dar, de o incarcatura deosebita.Printre randuri citind, reiese acel ceva , care se numeste dragostea mamei fata de fiul ei.te imbratisez cu mult drag!

Lili spunea...

..."Stiu ca tu esti langa mine
Alinarea mea"...cu versurile tale Nuti,m-ai facut sa-mi dea iar lacrimile...traim cu amintirea vie a fiilor nostri.Imi aduc aminte ca Alin a iubit de mic masinile cand il intrebam ce se face cand va fi mare imi raspundea :sofer iar eu ma infuriam si-i spuneam ca de ce nu vrea doctor sa faca si el bine copii cum l-au facut bine pe elsi atunci ca sa ma impace imi spunea ca o sa se faca sofer de doctor ...Cand era mic si mergem cu mijloace de transport in comun numai langa sofer statea,ca sa manance tot ii spuneam povesti cu masini iar cand s-a facut mare si a intrat in armata avea cea mai ingrijita masina ,era cel mai bun sofer,iar masina personala era viata lui ...si, cruntul destin a facut ca prima data (dupa 15 ani de soferie)cand nu a condus el,sa moara in accident de masina...Intamplare?...Destin?...