17 decembrie 2011

PLAJA PUSTIE

Pasesc ingandurata pe plaja acum pustie
Cu nostalgie in suflet si zambet fals pe chip
Si deznadejdea ar vrea acum sa reanvie
Trecutul perindat prin minte ca un clip.

Si valurile-mi canta o melodie trista
Caci prin a lor putere,durerea mi-o percep.
As vrea sa pot sa nu fiu pesimista
La rolul asta dau acum cat ma pricep.

As da orice sa pot sa imi schimb rolul
Si piesa-n care joc sa ma schimbe si ea
Sa pot sa-aleg din roluri de tot felul
Cum as vrea eu sa fie viata mea.

Regizor mi-e destinul si-a scris-o pentru mine
Refuza sa modifice la ea ceva
Sunt obligata sa imi fac jocul bine
Ca cei ce ma privesc,sa poata invata.

Si-atunci dezmeticita pe-o scena de pe-o plaja
Unde cortina demult s-a ridicat
Imi port agale pasii de parca acum o vraja
In valurile vietii grabit m-a aruncat.

Iar eu neputincioasa incerc s-o scot la capat
Si sa arat la public ce bine pot juca
Si cand se va sfarsi aplauzele ropot
Arata ca si-n drama te mai poti bucura.

5 comentarii:

Steliana spunea...

Momente speciale din viata pe care le impartasim impreuna fac ca si aceasta creatie a ta sa-mi aduca
admiratia pentru versurile asternute
atat de special pentru magia marii.

Narcisa spunea...

Ma tot repet...minunate versuri scrise din suflet,pline de dor,durere si o dragoste ce nici macar moartea nu o poate distruge...

mariperijoc spunea...

Va multumesc dragele mele,va imbratisez cu mult drag!Dumnezeu sa va dea putere!

NUTI spunea...

Si trist ,si coplesitor si frumos descrii in versuri sentimentele tale ,in care ma regasesc si eu ..
Te imbratisez si sunt alaturi de tine !Bunul Dumnezeu sa te intareasca ,ca acum de sarbatori sa nu fii asa trista,precum spune poezia ta si sa le trimiti dragilor tai de Sus ,un zambet si toata dragostea ta!

Lili spunea...

Ce bine ar fi ca in anumite momente ale vietii sa ne putem alege singuri rolurile ce le vom juca !...Dar,regiozorul este atat de sever incat nici lacrimi nici rugaminti nu-l pot indupleca asa ca,fiecare joaca rolul ales de el...destinul.
Frumoasa poezie Marilena!Te imbratisez cu mult drag!