27 decembrie 2011

Renunţarea. Ce înseamnă cu adevărat „să dai drumul”?

de Bob Davies şi Lori Thorkelson

Ce este renunţarea?

Trei definiţii de bază ale „renunţării” din dicţionar sunt:

a renunţa la un drept,
a pune deoparte un plan,
a da drumul unui lucru sau unei persoane.

Aceasta arată în termeni mai concreţi despre ce vorbim. Felul de renunţare cu care avem de-a face implică de obicei toate aceste trei acţiuni!

Cine este afectat de renunţare?


Toţi suntem implicaţi într-un anumit fel în renunţare. Zilnic trebuie să facem alegeri. Trebuie să renunţam la lucrurile care ne separă de Dumnezeu. Putem înţelege aceasta când este vorba de lucruri, dar când este vorba de oameni, există deseori confuzie în ce priveşte responsabilitatea noastră creştină. De aceea, renunţarea este atât de dificilă, pentru că deseori implică pe cineva de care suntem cel mai apropiaţi, chiar ultima persoană căreia am vrea să-i dăm drumul.


http://contracurentului.com/node/155

3 comentarii:

mariperijoc spunea...

Ii multumesc lui Mihaela Vlad pentru acest articol recomandat pe FB.Mi s-a parut interesant si am vrut sa il cititi si voi.Va recomand sa cititi tot articolul

Corina spunea...

Eu am interpretat ,,sa dai drumul'' adica sa lasi persoana care a murit sa plece, sa incerci, sa nu plangi dupa ea foarte mult.Sa-si poate vedea de drumul ei ..spre nemurire.

Narcisa spunea...

Depinde la ceea ce trebuie sa renunti...uneori este greu sa renunti la ceva sau cineva...important este sa sti cand si cum sa renunti,nu?