31 decembrie 2011

La multi ani!

A mai trecut un an,va multumesc pentru ca mi-ati fost alaturi,pentru ca ati avut incredere in mine,pentru ca m-ati sustinut cand am avut nevoie…
Va doresc ca anul ce tocmai ne bate la usa sa va aduca sanatate si liniste sufleteasca !Sa incercam sa il intampinam cu un zambet…Va iubesc pe toti si va sunt mereu alaturi.La multi ani!

Steliana se bucura de frumusetea primului ghiocel aparut in gradina ei si ne doreste tuturor ca acest mic simbol sa ne aduca primavara vesnica in suflet,un an nou sanatos si norocos!

9 comentarii:

Lili spunea...

Multumim Marilena pentru urari!Eu,multumesc Domnului ca existi, ca te-am cunoscut si prin tine am cunoscut si alte persoane(cele de aici de pe blog)care timp de un an mi-ati alinat durerea prin cuvintele voastre calde prin rabdarea cu,care m-ati ascultat si asa ...impreuna am mai trecut un an....Va multumesc!Multumim si Narcisei care ne-a incalzit sufletele cu colindele si gandurile ei zilnice!
Acum,in prag de An Nou ,vin si eu alaturi de cei dragi voua si va urez sa aveti parte de sanatate,liniste sufleteasca si La Multi Ani!
Va imbratisez pe toate cu multa caldura!

Corina spunea...

Da , a mai trecut un an!Cu bucurii, cu necazuri, a trecut!
LA MULTI ANI!

Steliana spunea...

Va doresc din toata inima un an cat se poate diferit fata de cei de pana acum cand ,dragostea si prietenia sa fie prezenta in orice zi ,bucuria de a trai atat cat va este sortit,liniste sufleteasca si indeplinirea tuturor dorintelor.
LA MULTI ANI!

Narcisa spunea...

Vreau doar sa stiti ca va iubesc mult,ca fara voi nu as rezista....sunteti alinarea mea,puterea mea,D-zeu sa va dea sanatate...la multi aniiiiiiiiiiii

Andreea spunea...

LA multi ani! Un an nou plin de optimism, sperante si multa bunatate!

NUTI spunea...

Va imbratisez cu caldura si va doresc ca Noul An sa va deschida poarta spre lumea nevazuta sa puteti percepe iubirea celor dragi de acolo de sus,iar zambetul lor sa va aline tristetea si dorul,lasand in inimile voastre nadejdea si credinta ca intotdeauna exista o punte de legatura intre noi si ei!
Va iubesc si sunt alaturi de voi !
La multi si linistiti ani!

rodica spunea...

Sa aveti pace, liniste, lumina si bucurie in sufllete !
Dumnezeu sa va lumineze viata si inima, sa va daruiasca sanatate, liniste sufleteasca, putere ,multe bucurii si impliniri!
La multi si binecuvantati ani intru Hristos!

Anonim spunea...

În trenul fericiri-am luat bilet
Dar era plin şi loc n-am mai găsit.
Spre cel al nemuririi, în secret,
M-am furişat, dar nu am fost primit.

... Cum nici acolo n-am avut noroc
Mă uit la bani... ce poţi să faci cu ei ?
La ce sunt buni, când nici măcar un loc
Nu poţi găsi acolo unde vrei ?

Murdari, fără valoare şi meschini
Te fac să crezi că gloria e-a ta
Dar crede-mă, cu ei cumperi doar spini
Iar dincolo, chiar n-ai ce cumpăra!

Biletul fericirii l-am păstrat
Dar trenu-n gara mea n-a mai oprit...
Nici nu mai ştiu, de ce l-am aşteptat ,
Când niciodată-n el n-am fost primit ?

.........de la iasi FILIP I.La Multi Ani!!!

adriana spunea...

La mulţi ani, in Dragostea Domnului Dumnezeului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos!