4 decembrie 2011

Vampirii energetici

Ai avut vreodata, in timpul unei conversatii, sentimentul ca te simti complet epuizat, ca si cum toata energia pozitiva, tot entuziasmul si bucuria vietii ti-ar fi fost luate dintr-o data, ca prin farmec? Daca da, cel mai probabil ai fost victima unui "vampir energetic"

In mare voga in occident, vampirismul - ca subiect de film, carti si chiar expozitii de arta, este un fenomen care inca suscita interesul marelui public. Insa nu toti vampirii traiesc in romanele "Dracula" sau "Interviu cu un vampir". Exista o "specie" mai putin romantica sau misterioasa a acestor pradatori, pe care o poti intalni oriunde, la locul de munca, in cercul de prieteni sau chiar in familie. "Vampirul psihic" sau "vampirul energetic" este o persoana obisnuita, care se hraneste cu energia sau forta de viata a celor din jurul sau.




http://www.formula-as.ro/2010/937/mica-enciclopedie-as-27/vampirii-energetici-12925

3 comentarii:

Steliana spunea...

In general persoanele foarte stresate si obosite sunt vampiri energetici, dar fara sa faca ceva voit. Eu am in familie o ruda apropiata si de cate ori ma viziteaza nu trec 5 minute si ma apuca un cascat repetat si din
toata energia avuta pana la momentul respectiv ma molesesc si-mi vine somn.

Narcisa spunea...

Si eu am patit-o,uneori unele persoane ma obosesc total,imi ia energia...ciudat,nu stiam ca exista astfel de vapiri....

Corina spunea...

Cum zice si dna Steliana, poate fara voia lor se intampla!