1 martie 2009

Despre noi

Pentru a scapa de ispita calculatorului si televizorului (mai precis a posturilor care difuzeaza desene animate care sunt din ce in ce mai violente si din care copii nostrii nu au nimic bun de invatat) am decis impreuna cu fetele mele sa cautam alte activitati pentru timpul liber.
Am hotarat : cea mare va merge la inot si cea mica la pictura.

Pentru ca cea mare vrea sa invete sa inoate,am inceput sa cautam cele necesare.Si cum in orasul nostru nu mai exista un magazin sportiv,a fost o adevarata aventura sa gasesti un costum de baie in anotimpul acesta…Dupa ce am luat la rand aproape toate magazinele si am suportat privirile mirate ale vanzatoarelor ( de parca as fi cautat ‘’marul de aur’’) am gasit ceva ce se cheama costum de baie
Nu este aratos, dar m-am bucurat pentru picioarele mele care puteau sa ia o pauza…Acum putem merge la inot .

De ce desen pentru cea mica? Nu stiu, poate pentru plimbarea care o face sau pentru ca a facut cateva desene care m-au facut sa cred ca ar putea invata ceva…(judecati singuri, le puteti vedea cateva aici si cateva la posturi precedente).

Ea deseneaza zilnic dar recunosc nu prea am dat importanta,mi-am spus ca sunt desene copilaresti.Ainceput cu desene despre tati.Atunci cand ii era dor de tata,facea un desen despre cum si-l amintea sau cum si-ar fi dorit sa fie.Ea si tati in toate desenele.Acum face diverse desene,inspiratii de moment .
A fost foarte fericita pentru ca am inscris-o la pictura desi este putin necajita ,pentru ca nu intelege cum o sa stea doua ore acolo in picioare?Are multe intrebari despre cum arata locul si cum o sa fie,iar luni
O sa ne povesteasca singura daca este sau nu incantata.

2 comentarii:

adriana spunea...

Foarte bine v-ati gandit...le doresc succes in noile activitati

mariperijoc spunea...

Multumim,fetele sunt foarte incantate de noile activitati