30 martie 2009

Prietenii sunt ca ingerii

Povestea spune

ca in urma cu un numar de ani

un om si-a pedepsit fetita

in varsta de 5 ani

pentru ca a risipit o hartie aurie

de impachetat foarte scumpa.


Omul statea rau cu banii

si deveni si mai suparat cand

a vazut ca fetita a folosit hartia respectiva

ca sa decoreze o cutie

si sa o puna sub bradul de Craciun.


Cu toate acestea,

fetita a adus tatalui ei

cadoul in dimineata urmatoare spunand:

"Acesta este pentru tine, taticule".

Tatal a fost rusinat

de reactia lui furioasa de cu o zi in urma,

dar supararea lui

se arata din nou cand vazu ca,

de fapt, cutia era goala.


El i-a spus pe un ton raspicat:

"Nu stiai, domnisoara, ca atunci cand dai un cadou cuiva, trebuie sa pui ceva in el ? "


Fetita s-a uitat in sus spre tatal sau,

cu lacrimi in ochi, si a zis:

"Taticule, cutia nu este goala.

Am suflat in ea atatea sarutari pana cand s-a umplut."


Tatal a ramas perplex.

S-a pus in genunchi

si si-a imbratisat fetita

si a rugat-o sa-l ierte

pentru supararea lui fara rost.

La scurt timp dupa aceasta,

micuta fetita a murit intr-un accident

si se spune ca tatal ei

a tinut acea cutie aurie

alaturi de patul sau

tot restul vietii sale.


Si de cate ori a fost descurajat

sau a avut de trecut peste situatii dificile,

deschidea cutia

si lua un sarut imaginar

si isi amintea

de dragostea care a pus-o fetita acolo.

Intr-un adevarat sens,

fiecare dintre noi, ca si oameni,

primim o cutie aurie cu dragoste neconditionata si saruturi

de la copiii nostri, de la familie, de la prieteni.

Nu putem avea altceva mai pretios decat asta.


Prietenii sunt ca ingerii

care te ridica pe picioarele tale,

atunci cand ai probleme

sa-ti aduci aminte tu insuti sa zbori !



Autor necunoscut

4 comentarii:

mariperijoc spunea...

Am citit aceasta poveste impreuna cu sotul meu si am fost impresionati amandoi...De fiecare data cand o citesc imi amintesc lacrimile din ochii lui...Si el ca si mine pierdusem ceva drag la acea vreme...

Geanina Codita spunea...

S-a implinit o luna de cand am pierdut o persoana draga mie, un copil, avea 18 ani, un talent in designe, a murit intr-un accident de masina.Am lucrat cu el timp de 3 ani, o minune de copil. Nu stiu daca imi voi reveni vreodata, povestea acesta m-a dus inevitabil cu gandul la el.Imi spunea mereu, dumneavoastra m-ati descoperit si ati avut incredere in mine, e evoluat frumos in acesti trei ani. Intr-o dimineata, pe la 3 30 a sunat telefonul, era colegul lui de echipa"Gabi a facut accident". Pentru moment nu am realizat ce imi spune, apoi a continuat"este in coma", atunci am simtit ca mor, am luat ceva pe mine si am fugit la spital. Nu l-am mai prins in viata, dupa o saptamana l-au deconectat, i-am adus medalia din Mexic si de atunci plang continuu. Toti l-am iubit, era una dintre persoanele cele mai bune pe care le-am intalnit in viata asta. Astept in fiecare zi sa revina, sa lucram si sa participam la concursuri.Iarta-ma ca am scris atat, insa mult timp nu am putut sa vorbesc cu nimeni despre asta. Multumesc pentru poveste si voi reveni.

mariperijoc spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca in pace!
Multumesc pentru aceste randuri.Initial am intentionat sa ne intalnim aici noi toti care trecem prin astfel de drame,sa povestim despre cei care nu mai sunt,sa ne ajutam intre noi.
Esti prima persoana care are curajul sa spuna o poveste,sa vorbeasca despre o suferinta si pentru acest curaj al tau iti multumesc.Incepusem sa cred ca nu voi reusi ceea ce mi-am propus,ba chiar am renuntat la site-ul creat in acest scop.
Eu astept ca si tine,sufar ca si tine si nu suntem singurele...dar spre deosebire de ceilalti avem curajul sa o spunem.
Acum mai mult ca niciodata avem nevoie de sprijin si sunt cu sufletul alaturi de tine.Daca simti nevoia sa povestesti poti povesti aici sau imi poti scrie la adresa mea de E-mail.
E cumplit sa pierzi pe cineva drag,dar acum nu putem decat sa ne rugam pentru ei si sa ii pastram in inima noastra vesnic.

Iulia spunea...

Foarte emotionante "povestile"! Iti multumesc mult ca le-ai scris.