27 martie 2009

Vis

Afara copacii-nfloresc,
Dar gerul din inima mea
Ma ingheata.

Ma zbat intre noapte si zi,
Ma agat de orice,de oricine,
Dar niciodata nu va mai fi
Cum a fost langa tine.

Si viata este grea sau este buna?
E dureros sa nu te-mpaci cu tine,
Privesti spre cer si te intrebi: ce vine?
Un vant cumplit
Sau sora sa craiasa
Cu alaiul ei de zane flori,
Dansand zglobii in raze mandre alese
Feeric vis venit din alte zari.

Si in vis apare un frumos flacau
Cu parul blond si ochi ca apa marii
Atat de fericit imi arata
Ce minunat taram.

E fericit si eu te vad pe tine
Si ma-ncalzesc in zambetul ce-l are
Si e atat de cald si bine
Si ma topesc in dulcea primavara.

5 comentarii:

Natalia spunea...

Domnul sa va incalzeasca inima si sa preschimbe gerul in primavara, sa ii ierte pe cei adormiti iar noua sa ne dea cele de folos pentru a ne putea trai viata astfel incat sa ne intalnim cu totii in Bucuria cea vesnica!

mariperijoc spunea...

AMIN.In asta mai sper...Multumesc lui Dumnezeu,mai am credinta!
Va multumesc pentru cuvintele frumoase.

Angela Ribus spunea...

De cate ori intru aici mi se incalzeste sufletul. Te imbratisez, Mari.

adriana spunea...

SURPRIZE...SURPRIZE...

ai primit un dar...de unde????...de la o cititoare a blogului meu...ce???....cartea pe care ti-o doreai...FIECARE ZI UN DAR AL LUI DUMNEZEU....amanunte peste 1 ora la mine...pupici

mariperijoc spunea...

Am fost obisnuita sa pierd nu sa castig,de aceea am avut intr-adevar o surpriza.Multumesc celor care mi-au facut-o :lui Adriana si lui Mariana