18 martie 2009

Ingerasului meu


Ai fost un vis scurt,
O dorinta,un fulg de nea
Pe care l-am prins in mana mea
Dar abia am apucat sa-l vad

Ai fost dorinta noastra
Dragostea,speranta,iubirea
Dar ai plecat fara a apuca sa ne cunoastem
Mult prea devreme.

Acum esti o stea stralucitoare,
Frumoasa dar mult prea departe
Si oricat incerc sa te ating nu reusesc.
Nu pot decat sa-mi ridic privirea ,
Sa-mi imaginez cum arati
Cat ai crescut,ce chip ai…

Ma gandesc cu duiosie la tine
Si poate acum ar trebui sa spun
E sarbatoare!
Dar ce sarbatorim?

Iarta-ma pentru ca …
Nu ma gandesc suficient de mult la tine,
Memoria mea refuza sa-si aminteasca
Anumite lucruri.
Dar este din iubire.

Si daca poti ,intinde mina si cheama-l la tine
Puteti sarbatori
La voi e sarbatoare,la noi se cheama altfel…
Jale

Va trimit un sarut prin adierea vantului,
Un gand frumos,special pentru voi,
Un suras cald , o dulce imbratisare
Si o intalnire in vis, la marea sarbatoare.

4 comentarii:

adriana spunea...

pana cand vom afla la cine va ajunge cartea oferita de mine, te invit sa frunzaresti un pic prin ea..imagineaza-ti ca esti in biblioteca sau la librarie…incepand cu 16 martie, pana la finalul concursului, postez zilnic cate un fragment…pe urma las castigatorul sa o faca…astazi te intampin si cu paine…facuta de mine…http://adriana-dardindar.blogspot.com/

Angela Ribus spunea...

Draga mea, scrii cu sufletul. Stii melodia celor de la Taxi - Stelele care cad? Te imbratisez.

Anonim spunea...

Minunată poezie, m-a prins de la primul vers şi nu m-a lăsat nici acum. Rănile sufletului se pot vindeca numai cu balsamul sufletului. Cu multă stimă, simpatie şi respect, Cosmin.

Anonim spunea...

Se pare ca sufletul este mai presus de toate.Eu scriu din suflet si constat(cu uimire)ca trezesc anumite reactii.Cuvintele mele sunt apreciate...Multumesc Cosmin,va multumesc voua tuturor...Pentru ca fiecare cuvant pe care il primesc de la voi ,imi aduce un zambet...