18 martie 2009

Frumosul nu doare niciodata

Analizand comportamentul meu,realizez ca mintea refuza sa-si aminteasca momentele foarte dureroase.Incerci,iti apare un fragment,o imagine de care te scuturi repede,dorind s-o alungi..

Probabil ca am fost creati cu un sistem de autoaparare,suntem ca si robotii care isi incarca bateriile pentru a functiona…
Cand un gand urat iti apare in minte,il alungi imediat cu un gand bun.Asa ma incurajez si eu…Nu imi doresc sa uit,nu vreau!
Refuz numai anumite piese ale puzzle-ului,constienta fiind ca n-am sa-l mai termin niciodata.

Prefer sa-mi amintesc momentele frumoase,frumosul nu doare niciodata.Te face sa zambesti,iti da aripi.
Poate o sa imi spuneti ca nu e bine in lumea mea,dar eu vreau sa trec de la robotul care executa anumite miscari greoi ,fara sentimente,fara viata;la pasarea care se ridica fericita in zbor,inaltandu-se catre soare

Niciun comentariu: