23 martie 2009

Multumiri


Daca tot este primavara ,as vrea sa ofer cate o floare tuturor celor care poposesc la mine.
Va multumesc pentru rabdarea voastra,pentru fiecare cuvant,fiecare gand pe care l-am simtit alaturi de mine.

Atunci cand eram dezamagita voi mi-ati aratat si o alta fata.
Ati aratat ca sunt si oameni buni ,cu suflet mare,carora le pasa…
Si m-ati facut sa vad padurea si uscaciunile din ea…Si sa-nteleg ca nu merita sa suferi pentru ele,sunt lipsite de viata…nu mai au suflet,l-au pierdut candva,undeva si nici macar nu au observat…

Atunci cand ramai singur nu trebuie sa te bazezi decat pe tine.Sa nu ai asteptari si nici sperante pentru ca cei la care ai asteptari te dezamagesc cel mai tare.

Dragii mei va ofer cate o floare si va doresc o viata cu mult soare si ras zglobiu fara de griji si vesnic sa va fie sarbatoare!

3 comentarii:

Angela Ribus spunea...

Eu iti multumesc, Mari. Ma bucura sa stiu ca undeva, un suflet rezoneaza cu al meu. Iti ofer, la randu-mi, cate un gand bun in fiecare zi.

mariperijoc spunea...

Primesc aceste ganduri.Ma incurajeaza,imi dau putere!Am constatat ca multi au mare incredere in mine acum cand eu mi-am pierdut-o.Dar voi lupta sa o recuperez si sa nu dezamagesc...

adriana spunea...

multumesc Marilena...am vrut sa fiu fair-play si chiar sa fie o tragere la sorti...ca orice om, mai ales cand nu exista un control am fost tentata sa trisez un pic...si sa dau premiul dupa preferinte...citind comentariile si rasfoind blogurile...am dscoperit ca imi sunt dragi toti participantii...mai ales ca pe cativa ii stiu si de pe la alte gazde...asa ca pana la urma am tras la sorti...dar tot nu m-a lasat inima si am mai tras o data si inca o data pana am avut 4 castigatori...cu greu m-am oprit...oricum, mie imi este asa draga cartea asta, incat cred ca pana la urma o sa o transcriu pe toata, sa o cititi si voi...

26