7 martie 2011

Cuvintele..

Am citit de curand pe blogul “dardindar” despre virgula…despre cum poate schimba aceasta sensul unei fraze…
Tot asa pot schimba si cuvintele starile sufletesti…
Se intampla ca cel care le scrie sa fie intr-o anumita stare,sa isi transpuna deschis gandurile pe hartie fara sa le cenzureze…iar cel care citeste are si el o “stare”…si uneori un cuvant inteles gresit de un suflet sensibil lasa urme…
Inteleg aceste lucruri si de aceea va spun ca eu nu ma supar pentru nimic din ce comentati pe acest blog.
Va rog sa incercati sa ma intelegeti si sa nu va amarati sufletul destul de incarcat de durere.Nu vi s-a intamplat niciodata sa spuneti ceva cu o intentie buna si sa fiti intelesi gresit?
Va rog,aici pe blog sa incercam sa nu analizam cuvintele…Intre noi cei incercati de soarta nu cred ca isi au locul “rautati”.Noi nu mai suntem capabili sa il ranim intentionat pe cel de langa noi.
Se intampla sa avem puncte de vedere diferite,sa ni le spunem deschis,sa ne descarcam sufletele…dar sa nu ramanem cu ele…
Vali obisnuia sa spuna”depinde din care unghi privesti lucrurile”
Sa incercam sa le privim din acelasi unghi!(chiar daca le vedem altfel,sa mergem si in coltul celuilalt,sa privim din acelasi punct cu el…sau cel putin sa incercam.Nu trebuie neaparat sa fim de acord cu el,dar nu avem nici pentru ce sa ne suparam)
In viata de zi cu zi ne alegem gesturile,cuvintele,aici suntem noi cei naturali,liberi…sa ne descarcam sufletele!
Voi ce parere aveti?

10 comentarii:

mariperijoc spunea...

Imi cer iertare daca am spus ceva care v-a intristat!

Narcisa spunea...

Asa este,nu toti gandim la fel,daca toti am fi la fel nu ar mai exista cearta si ura intre oameni nu?in legatura cu scrisul,aici cand incepi sa povestesti ceva din suflet uneori nu mai ti cont de greseli,depinde si de starea de suflet in care ne aflam in acel moment,tocmai asta e aici pe acest blog,nu judecam,nu radem,nu corectam....de aceea ne simtim asa unite,nu?

mariperijoc spunea...

Asta imi doresc si eu Narcisa...Pe blog nu judecam,intelegem starile sufletesti atat de schimbatoare...

Tuchi spunea...

Ai atins un aspect ce-l urasc eu cel mai mult in viata: tendinta oamenilor de a despica firul in patru, de a judeca dupa cuvinte, de a cataloga un om dupa exprimarea lui.... De ce nu putem fi simpli si sinceri mereu? De ce ne e frica sa ne exprimam fara gandul ca cineva ar putea intelege gresit si s-ar supara mai apoi... De multe ori simt ca as spune ceva dar frica de a nu fi inteleasa gresit ma opreste! Suntem parca prea sensibili si nu luam cuvanttul ca atare ci il definim dupa bunul plac! Asta ne face rai, ciudati de multe ori! Daca am putea schimba lumea ce bine ar fi!!!!
Asta iubesc eu aici ca ma pot exripma fara jena, fara frica de a fi judecata caci pana la urma nu ne cunoastem decat dintr-un punct de vedere, cel al durerii comune, al "durerii unei pierderi"...
Va pup, si va doresc o zi frumoasa - in sensul real al cuvantului :)

Tuchi spunea...

Poate acesta e un raspuns la intrebarea de zilele trecute "de ce fug oamenii de cuvinte?", nu?

mariperijoc spunea...

Categoric este un raspuns Tuchi,aceasta frica ne opreste de cele mai multe ori...frica de a nu spune ceva gresit,frica de a nu face ceva gresit...frica...
Eu incerc sa nu ma mai gandesc la acest aspect,la cum sunt perceputa de cei din jur...acum nu imi mai pasa,in durerea mea simt ca nu mai are rost sa analizez fiecare gest,fiecare cuvant...Am facut acest lucru pana in accident,ma straduiam sa fac totul bine si de cele mai multe ori eram inteleasa gresit...Acum vreau sa fiu naturala!
Oamenii te judeca oricum.

Steliana spunea...

Fiecare traim suferinta altfel si daca
cel de langa noi are si anumite zile
mai dificile sa-i toleram atitudinea si sa avem
rabdare sa-i treaca starea in care se afla.

Lili spunea...

Unul din motivele ptr.care am indragit acest blog este tocmai faptul ca aici putem sa ne dezgolim sufletul,sa ne exprimam trairile curat fara artificii si sa gasim intelegere in orice moment ne aflam...

NUTI spunea...

Imi pare bine ca ai punctat acest aspect Marilena...
Pentru ca nu am fost niciodata si nici nu voi fi persoana care sa judec pe cineva,nici dupa o virgula sau un punct pus din greseala ,nici dupa punctul de vedere pe care si-l expune ,sper ca voi gasi aici aceeasi atitudine si la ceilalti de pe blog...si sa nu ma judece nicicum...Un sfat bun si o iertare ,sunt tot ceea ce avem nevoie aici,oriunde si oricand...

Anonim spunea...

Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde a cunoscut-o pe fata asta și de atunci mi-a și copiii ură și dragoste numai ei . Deci, atunci când soțul meu sa întors din călătoria el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și el a fost acum de gând să Italia a vedea ce alte femei. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și cu mine nu a fost să fie trata bine, pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat, după moartea tatălui meu, așa că bărbatul sa căsătorit pentru a nu a fost tratat-o ​​bine, i și copiii mei au fost atât de confuz și am fost în căutarea pentru o modalitate de a obține soțul înapoi acasă, pentru că eu iubesc și prețuiesc atât de mult într-o zi ca am fost de navigare pe computerul meu am văzut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe internet de o doamnă și mi-a impresiona atât de mult i, de asemenea, cred că a da o încercare. La început m-am speriat, dar când mă gândesc la ceea ce mi-și copiii mei trec prin așa i-l contacteze și el mi-a spus să stau calm pentru doar 24 de ore că soțul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea, am primit un apel de la soțul meu în a doua zi a cere de la copii și am sunat drokowaspelltemple și el a spus problemele tale sunt rezolvate copilul meu. astfel încât acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după un stres lung de frână de către o doamnă rău așa cu toate acest ajutor de la DR OKOWA, i vreti pe acest forum să mi se alăture pentru a spune un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice unul din aceste sau similare probleme sau orice fel de probleme ar trebui, de asemenea, l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519) el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. din nou adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja de mai jos. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), în cazul în care aveți mereu coșmaruri. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Daca vrei un copil. (6) în cazul în care vrei să fii bogat. (7) în cazul în care doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) în cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) ai fost scammed și vrei pentru a recupera ți-ai pierdut banii. (10) în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul dumneavoastră. (12) în cazul în care doriți dorințele dumneavoastră să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copilul (14) Garantarea vei câștiga cazuri în instanță tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsnicia ta sau relație de rupere în afară. (16) în cazul în care aveți orice boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. (17) în cazul în care aveți nevoie de rugăciuni pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată, asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă te va ajuta. Adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) contactați-l imediat ...