22 martie 2011

Lacrimile, bune sau rele pentru organism?


Unii plang din cauza tristetii, altii plang pentru a impresiona. Trebuie sa se stie ca lacrimile au si un efect negativ asupra corpului uman.

Unele persoane plang mai mult decat altele. Ceva, totusi, se ascunde in spatele acestei nevoi de a plange. Oamenii de stiinta ne ofera cateva explicatii, gazduite de publicatia Pravda.

Lacrimile sunt un raspuns natural al corpului nostru in fata emotiilor precum tristetea sau durerea, de obicei. Oamenii plang in diverse situatii, chiar si atunci cand vad ceva frumos. Este cazul femeilor. Oamenii sunt singurele fiinte de pe aceasta planeta care isi exprima emotiile prin lacrimi. In cazul in care simti o emotie puternica, durere, teama sau o mare bucurie, atunci creierul intervine prin lacrimi.

Cum ne apara lacrimile

Lacrimile au si un scop biochimic. Ele pot fi numite si mecanism de supravietuire. Se crede ca ajuta la eliberarea unor hormoni de stres si toxine din organism. Dar ele ajuta si la manipularea altor oameni de catre cei care se simt deznadajduiti. Unii obtin mult mai usor compasiunea celorlalti sau atrag atentia cu un impact mult mai mare.

Alti oameni stiu sa evite emotii atat de puternice, care le-ar putea provoca lacrimi. Plang cel mai mult femeile, care au senzatia de anxietate si cei extrovertiti.

Un studiu stiintific efectuat in Olanda pe 200 de femei a aratat ca plansul nu face intotdeauna bine.

Cei care plang de teama sau din cauza depresiei au o situatie mai dificila dupa ce plang. Pe de alta parte, nici atunci cand oamenii isi stapanesc lacrimile, consecintele nu sunt chiar sanatoase pentru corpul lor. Cel putin asa sustin psihologii.

Femeile plang mai mult decat barbatii, iar lucrurile tind sa se schimbe, dar nu spectaculos. Barbatii considera lacrimile un semn de slabiciune. Totusi, luptatorii din Grecia antica nu plangeau cand mergeau la razboi?



8 comentarii:

Narcisa spunea...

Interesant,eu cand plang ma descarc...dar apoi ma doare capul ingrozitor,sub ochi am facut cearcane si mi-sa taiat pielea,cred ca de plans...mamica mea nu suporta sa ma vada plangand,ar fi facut orice numai sa nu plang...asa de mult isi poate iubi o mama copilul...

corina spunea...

Eu nu m-am gandit vreodata sa plang atat de mult.Cateodata ma mir de unde atatea lacrimi.Calin m-a vazut odata plangand si m-a certat.Mereu imi aduc aminte de momentul acela.
Imi zic ca nu o sa mai plang atat dar ...degeaba.Ca e bine sau nu, nu stiu...

NUTI spunea...

M-am "trezit" intr-o zi ca razand ...am inceput sa plang...Imi trimisese sora mea o poza alb negru facuta cu f mult timp in urma...de pe cand avea cosmin 1 an,si comentam despre coafurile noastre din poza ...ca erau f haioase ,pe vremea aia,,si rasul s-a transformat imediat in lacrimi....caci mintea nu a realizat decat o frantura din tabloul vietii si asta fiind de ordinul trecutului, starea mea imediat a devenit aceeasi ,neschimbata...trista ..dureroasa ,din care fac parte nestavilitele lacrimi de suferinta si de dor nesfarsit...

mariperijoc spunea...

Starea nostra este schimbatoare,dupa cum descrie foarte bine Nuti...trecem usor de la ras la plans...
Sigur ca asta se intampla mai tarziu...in primele luni nu poti rade,nu te amuza nimic...tin minte ca ma enervau fetele daca ascultau muzica dar le lasam constienta fiind ca este o forma de a trece peste durere...
Vali cand era suparat(ma refer la starea de melancolie de cand eram prieteni)asculta muzica...De aceea am inteles foarte bine fetele chiar daca nu se potrivea atmosfera cu starea mea sufleteasca...
Acum am ajuns la o stare in care lacrimile nu mai curg asa de des...ma intreb si eu ce e cu mine...cred ca am trecut la faza de acceptare...Am inteles ca nu mai pot schimba nimic si stiu sigur ca Vali nu vrea sa ma vada plangand...nu suporta sa plang din nici un motiv...

Steliana spunea...

Lacrimile sunt benefice pentru
suflet si trup este o mare descatusare
de tragediile prin care trecem.

Lili spunea...

Lacrimile sunt strigatul inimii indurerate si nu pot fi oprite la comanda...Lacrimile sunt limbajul durerii si dorului nostru ptr. cei dragi plecati la cer...si nu cred ca vom putea pune stavile in calea lor cat timp vom mai fi vii...

detoxifierea organismului spunea...

Lacrimile sunt vindecatoare!

Anonim spunea...

Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde a cunoscut-o pe fata asta și de atunci mi-a și copiii ură și dragoste numai ei . Deci, atunci când soțul meu sa întors din călătoria el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și el a fost acum de gând să Italia a vedea ce alte femei. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și cu mine nu a fost să fie trata bine, pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat, după moartea tatălui meu, așa că bărbatul sa căsătorit pentru a nu a fost tratat-o ​​bine, i și copiii mei au fost atât de confuz și am fost în căutarea pentru o modalitate de a obține soțul înapoi acasă, pentru că eu iubesc și prețuiesc atât de mult într-o zi ca am fost de navigare pe computerul meu am văzut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe internet de o doamnă și mi-a impresiona atât de mult i, de asemenea, cred că a da o încercare. La început m-am speriat, dar când mă gândesc la ceea ce mi-și copiii mei trec prin așa i-l contacteze și el mi-a spus să stau calm pentru doar 24 de ore că soțul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea, am primit un apel de la soțul meu în a doua zi a cere de la copii și am sunat drokowaspelltemple și el a spus problemele tale sunt rezolvate copilul meu. astfel încât acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după un stres lung de frână de către o doamnă rău așa cu toate acest ajutor de la DR OKOWA, i vreti pe acest forum să mi se alăture pentru a spune un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice unul din aceste sau similare probleme sau orice fel de probleme ar trebui, de asemenea, l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519) el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. din nou adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja de mai jos. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), în cazul în care aveți mereu coșmaruri. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Daca vrei un copil. (6) în cazul în care vrei să fii bogat. (7) în cazul în care doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) în cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) ai fost scammed și vrei pentru a recupera ți-ai pierdut banii. (10) în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul dumneavoastră. (12) în cazul în care doriți dorințele dumneavoastră să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copilul (14) Garantarea vei câștiga cazuri în instanță tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsnicia ta sau relație de rupere în afară. (16) în cazul în care aveți orice boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. (17) în cazul în care aveți nevoie de rugăciuni pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată, asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă te va ajuta. Adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) contactați-l imediat ...