18 martie 2011

Scrisoare de la Cosmin



Prieteni dragi,
Astazi chiar am nevoie, mai mult ca pana acum, sa fiti alaturi de mine.
Peste putin timp voi fi internat la chirurgie. Medicii au hotarat: pe 18 martie voi fi operat. Of… Parca n-am aer, de frica ce-mi este!
Se intervine chirurgical, pentru prima oara. Va fi o interventie pe abdomen. Ca sa-mi scoata “guguloiul” cel mare. Si sa-i curete si pe cei mai mici care s-au aciuat pe langa cel mare.
Voi sta internat aici o saptamana, dupa care ma vor duce iar la oncologie.
Ma mai alina putin venirea tatalui meu. Vor fi amandoi langa mine. Imi vor da putere. Stiu asta, sigur!
Tineti-mi pumnii !
Sa ne-auzim cu bine,
Cosmin


11 comentarii:

mariperijoc spunea...

Dumnezeu sa iti fie alaturi Cosmin si sa te insanatosesti repede!

Lili spunea...

Dumnezeu iti va auzi rugaciunile tale (si ale noastre)Cosmin,te va ajuta sa treci cu bine peste aceasta incercare a vietii...si apoi sa poti sa-ti indeplinesti visul de a deveni medic sa ajuti pe cei in suferinta.Iti tinem pumnii si ne rugam ptr. tine!
Doamne ajuta!

Narcisa spunea...

Of,cruda este viata...fi tare Cosmin,ai incredere in bunul D-zeu si vei vedea ca va fi bine...insanatosire grabnica...

NUTI spunea...

Doamne ,sper sa se fi terminat operatia cu bine ...si Cosminel sa fie din nou sanatos si bine...
Doamne ajuta si insanatosire grabnica,Cosmin!

Anonim spunea...

Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde a cunoscut-o pe fata asta și de atunci mi-a și copiii ură și dragoste numai ei . Deci, atunci când soțul meu sa întors din călătoria el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și el a fost acum de gând să Italia a vedea ce alte femei. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și cu mine nu a fost să fie trata bine, pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat, după moartea tatălui meu, așa că bărbatul sa căsătorit pentru a nu a fost tratat-o ​​bine, i și copiii mei au fost atât de confuz și am fost în căutarea pentru o modalitate de a obține soțul înapoi acasă, pentru că eu iubesc și prețuiesc atât de mult într-o zi ca am fost de navigare pe computerul meu am văzut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe internet de o doamnă și mi-a impresiona atât de mult i, de asemenea, cred că a da o încercare. La început m-am speriat, dar când mă gândesc la ceea ce mi-și copiii mei trec prin așa i-l contacteze și el mi-a spus să stau calm pentru doar 24 de ore că soțul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea, am primit un apel de la soțul meu în a doua zi a cere de la copii și am sunat drokowaspelltemple și el a spus problemele tale sunt rezolvate copilul meu. astfel încât acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după un stres lung de frână de către o doamnă rău așa cu toate acest ajutor de la DR OKOWA, i vreti pe acest forum să mi se alăture pentru a spune un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice unul din aceste sau similare probleme sau orice fel de probleme ar trebui, de asemenea, l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519) el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. din nou adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja de mai jos. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), în cazul în care aveți mereu coșmaruri. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Daca vrei un copil. (6) în cazul în care vrei să fii bogat. (7) în cazul în care doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) în cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) ai fost scammed și vrei pentru a recupera ți-ai pierdut banii. (10) în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul dumneavoastră. (12) în cazul în care doriți dorințele dumneavoastră să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copilul (14) Garantarea vei câștiga cazuri în instanță tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsnicia ta sau relație de rupere în afară. (16) în cazul în care aveți orice boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. (17) în cazul în care aveți nevoie de rugăciuni pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată, asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă te va ajuta. Adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) contactați-l imediat ...

Anonim spunea...

Niciodata nu cred in vrajile de dragoste pana cand am intalnit un prieten al meu care mi-a spus totul despre DR.otutu care ia adus fostul iubit, chiar si atunci cand mi-a spus ca nu am crezut-o pentru ca m-am gandit ca si ea a vrut acelasi fals Vrăjitoarele să-mi iau banii. Deși i-am dat șansa să-i explic tot ce mi-a spus despre DR.otutu, i-am spus că există mulți escroci care vor să ne ia banii și nu voi fi victimă niciodată, chiar dacă logodnica mea care se presupune că se va căsători Ma in cateva luni de acum ma lasat sa astept cu rabdare un alt tip, desi l-am iubit atat de mult. Ea mi-a spus că DR nu este o falsă că este reală și că a ajutat mulți oameni să-i ia pe cei dragi înapoi, apoi o întreb cum funcționează această vrajă și care sunt cerințele pe care trebuie să le fac înainte de a putea Aruncă vrăjile de dragoste asupra mea? Ea mi-a spus că ar trebui să-l e-mail pe drotutuhealinghome@hotmail.com și ar trebui să-i spun ce vreau. I-am trimis un e-mail și i-am spus că am nevoie de fostul meu tip înapoi i-am spus că este prietenul meu care ma îndreptat către el, de ce mă îndoiesc de munca lui? El a spus că munca sa este 100% sigură și garantează că nimeni nu a venit vreodată la templul său și, de asemenea, rămâne același. Am devenit furioși pe cuvintele pe care mi le-a spus și mi-a venit un gând în minte, cum arată acest dr toate lucrurile pe care le-am discutat mai devreme. El a spus înainte de a putea începe în situația mea, că trebuie să am încredere în el și să las alta vrăjitorie și să aștept cu răbdare pentru propria mea că dacă pot să spun că fac totul, îl voi aduce pe iubitul meu înapoi în 72 de ore. Am spus bine cred si promit sa lucrez cu tine singur, apoi mi-a dat un formular pentru a umple ceea ce i-am facut si sa-i trimit la el cu pozele mele si, de asemenea, pozele fostului meu iubit. El mi-a răspuns în 30 de minute mai târziu și mi-a spus că zeii lui au nevoie de niște lucruri pentru a-mi arunca vraja și problema mea este foarte ușoară dacă pot să le pun la dispoziție. Atunci când îl întreb, cum pot obține aceste articole și cum pot să-i trimit la el pentru turnarea vrăjitoriei, el mi-a spus că nu ar trebui să-mi fac griji pentru asta, că există un vânzător de articole aici în propria sa țară Care pot obține elementele pentru mine. Atunci îl întreb pe care-l va costa să cumpăr toate aceste articole? El mi-a spus ceea ce i-am trimis cu toată încrederea, după o oră mai târziu mi-a sunat și mi-a spus că problema mea a fost rezolvată încât să aștept 72 de ore ca dragostea mea să mă întrebe după ce am făcut după cuvintele sale Era cam la ora 18:00 în următoarele trei zile, ex-ul meu mi-a chemat dacă sunt acasă că vrea să mă vadă urgent. I-am spus să spera că totul este bine că a spus da, atunci i-am spus că el poate veni, fostul meu tip sa întors la mine și a cerut iertare că știa ce a venit asupra lui. Acum sunt atat de fericita pentru ca mi-am recastigat iubita inapoi si ne planificam nunta noastra care vine in curand, am sunat la dr si ma multumesc foarte mult si il intreb ce sa fac pentru el ca apreciere, mi-a spus Ar trebui să uit și să-mi țin banii că nu este după bani, ci să-i ajute pe oameni care au și nevoie de ajutor acolo, tot ce are nevoie să fac este să dau mai multe mărturii despre el, astfel încât oamenii acolo care au nevoie de ajutor să- De ce sunt aici astăzi pentru a da mărturia mea. Poate ca bunul tau bun sa continue sa-l binecuvinteze si sa-i dea mai multa viata prosperitate si intelepciune. Aceasta este adresa de e-mail DR (drotutuhealinghome@hotmail.com). Puteți să-l contactați, de asemenea, prin numarul său ce-sapp (+2349051417394)

Janice Aliena spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
alenna alison spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Unknown spunea...

DR ISIKOLO AJUTOR ME ATINGE MY LOVE BACK
Mă numesc Mirela Ali, sunt aici să depun mărturie despre munca bună a doctorului Caster. Acum 4 ani, soțul meu a plecat de acasă, nu sa întors niciodată, nu a sunat la telefon, nu a scris, nu a trimis e-mailuri, nici un semn de nicăieri. fiica mea sa îmbolnăvit de scleroza multiplă, lucrurile au fost atât de dure pentru mine. Am pierdut speranta, acum 2 ani, am intalnit un psihic, mi-a spus ca ma va ajuta, am platit peste 800 de dolari si inca nimic nu sa intamplat, am pierdut complet speranta, situatia fiicei mele sa inrautatit in fiecare zi. Luna, am vazut o postare în ceea ce privește lucrările bune ale întregului profesionist Dr. Isikolo, i-am dat o încercare plătită aproximativ 500 de dolari, pentru toate cele trei vrăji (Bring Lover back, Healing spell și Career spells). În câteva săptămâni, soțul meu ma sunat și mi-a spus că îmi pare rău că vrea să se întoarcă la mine și că va explica totul când se întoarce, trei zile mai târziu, am un nou loc de muncă cu o companie de împrumut și finanțare , chiar acum, condiția fiicei mele se îmbolnăvește în fiecare zi și am încredere că va fi bine într-o chestiune de zile. Vreau să-i mulțumesc doctorei Dr. Isikolo Caster isikolosolutionhome@gmail.com whatsapp +2348133261196 pentru eforturile sale și pentru a-mi aduce viața înapoi la normal și atât de aproape de perfecțiune.

1 spunea...

TREBUIE CITIT:

Numele meu este Mary Sunt din Austria, vreau sa spun lumii cum am primit ajutor de la acest mare castel de vraja care a aruncat o vraja pentru mine sa-mi aduga sotul meu inapoi si o vraja pentru mine sa fiu promovat la biroul meu, iar astazi sunt fericit cu soțul meu și viața mea este minunată, soțul meu a plecat timp de 11 ani și a fost cu o altă femeie în timp ce sufeream în singurătate, cât de dureros. Frații și surorile mele acolo vă sfătuiesc să vă rezolvați problema vieții și să aveți o casă bună decât să suferiți în tăcere, acum sunt Manager al firmei mele de astăzi din cauza doctorului Ogundele, am primit detaliile de contact online de o altă femeie care a fost împărtășind mărturia ei, i-am spus lui Dr Ogundele că voi împărtăși munca lui bună pe internet pentru a spune lumii, de aceea fac asta acum. mi-a adus înapoi soțul care a plecat timp de 11 ani în mai puțin de 48 de ore, este 100% real și onest. Deci, dacă vreunul dintre voi are nevoie de ajutor de orice fel, cred și știu că Dr. Ogundele vă poate ajuta să rezolvați 100% și să fiți fericit din nou ca mine. Pentru conversații Chat și Direct de la WhatsApp: +27638836445 .. email: ogundeletempleofsolution@gmail.com

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, eu sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson ani de zile, s-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu și ea mi-a sugerat că ar trebui să contactez mai degrabă o casetă de vrajă care m-ar putea ajuta să arunc o vrajă pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodată în vraja, nu am avut de ales decât să-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja și mi-a spus că nu este nicio problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja și surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut să mă întorc la el, încât mă iubește atât de mult. Eram atât de fericit și m-am dus la el încât așa am început să trăim din nou fericiți împreună. De atunci, mi-am făcut promisiune că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casă de vrăji reală și puternică care m-a ajutat cu propria mea problemă. e-mail: ogagakunta@gmail.com puteți să-i trimiteți un e-mail dacă aveți nevoie de asistența sa în relația dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
1) Vrăji de dragoste
2) Vrăji de dragoste pierdute
3) Vrăji de divorț
4) Vrăji de căsătorie
5) Vraja de legare.
6) Vrăji de rupere
7) Alungă un iubit trecut
8.) Doriți să vă promovați în vraja dvs. de birou / Loterie
9) doriți să vă satisfaceți iubitul
Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
ogagakunta@gmail.com