23 martie 2011

Despre ingeri

3 comentarii:

Corina spunea...

Sper ca ingerul care e langa noi, cei care am pierdut mult in viata asta, sa nu ne paraseasca niciodata.Va iubesc pe toate.

mariperijoc spunea...

Te imbratisez si eu Corina,nu ezita sa ne cauti cand te simti singura si ai nevoie de cineva aproape...Aici suntem ca intr-o familie,poate lipseste una dintre noi dar sigur va fi cineva care sa te asculte.

Anonim spunea...

Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde a cunoscut-o pe fata asta și de atunci mi-a și copiii ură și dragoste numai ei . Deci, atunci când soțul meu sa întors din călătoria el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și el a fost acum de gând să Italia a vedea ce alte femei. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și cu mine nu a fost să fie trata bine, pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat, după moartea tatălui meu, așa că bărbatul sa căsătorit pentru a nu a fost tratat-o ​​bine, i și copiii mei au fost atât de confuz și am fost în căutarea pentru o modalitate de a obține soțul înapoi acasă, pentru că eu iubesc și prețuiesc atât de mult într-o zi ca am fost de navigare pe computerul meu am văzut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe internet de o doamnă și mi-a impresiona atât de mult i, de asemenea, cred că a da o încercare. La început m-am speriat, dar când mă gândesc la ceea ce mi-și copiii mei trec prin așa i-l contacteze și el mi-a spus să stau calm pentru doar 24 de ore că soțul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea, am primit un apel de la soțul meu în a doua zi a cere de la copii și am sunat drokowaspelltemple și el a spus problemele tale sunt rezolvate copilul meu. astfel încât acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după un stres lung de frână de către o doamnă rău așa cu toate acest ajutor de la DR OKOWA, i vreti pe acest forum să mi se alăture pentru a spune un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice unul din aceste sau similare probleme sau orice fel de probleme ar trebui, de asemenea, l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519) el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. din nou adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja de mai jos. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), în cazul în care aveți mereu coșmaruri. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Daca vrei un copil. (6) în cazul în care vrei să fii bogat. (7) în cazul în care doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) în cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) ai fost scammed și vrei pentru a recupera ți-ai pierdut banii. (10) în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul dumneavoastră. (12) în cazul în care doriți dorințele dumneavoastră să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copilul (14) Garantarea vei câștiga cazuri în instanță tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsnicia ta sau relație de rupere în afară. (16) în cazul în care aveți orice boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. (17) în cazul în care aveți nevoie de rugăciuni pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată, asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă te va ajuta. Adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) contactați-l imediat ...