22 martie 2011

Mesaj din Japonia - impresionant, special si dadator de incredere

Sâmbătă, 19 Martie 2011
Buna iubita mea familie si dragi prieteni,

In primul rand vreau sa va multumesc foarte mult pentru ingrijorarea voastra pentru mine. Sunt foarte emotionata. De asemenea doresc sa-mi cer scuze ca va trimit un mesaj general adresat tuturor, dar pentru moment, pare sa fie cea mai buna cale pentru ca mesajul meu sa ajunga la voi.

Aici in Sendai lucrurile par sa fi fost ireale. Dar sunt foarte binecuvantata sa am prieteni minunati care ma ajuta foarte mult. Fiindca baraca mea a devenit inca si mai vrednica de numele ei, m-am mutat acum in casa unui prieten. Impartim resursele precum apa, hrana si un incalzitor cu kerosen. Dormim aliniati intr-o camera, mancam la lumina lumanarii, impartasim povesti. Este o atmosfera calda, prietenoasa si frumoasa.

In timpul zilei, ne ajutam unul pe altul sa curatam mizeria din casele noastre. Oamenii stau in masini, uitandu-se la stiri de pe panourile de navigatie, sau se aliniaza la coada pentru a primi apa de baut atunci cand se deschide o sursa. Daca cineva are in casa apa care curge la robinet, pune semne afara, pentru ca oamenii sa vina sa-si umple canile si galetile.

De-a dreptul uimitor, unde stau eu nu au fost jafuri, nu au fost imbranceli la cozi… Oamenii isi lasa usa casei deschisa, pentru ca asa e mai sigur, in caz ca loveste un nou cutremur. Oamenii tot spun “Asa era pe vremuri cand toti se ajutau unii pe altii.”

Cutremurele continua sa vina. Noaptea trecuta au lovit aproximativ la fiecare 15 minute. Sirenele se aud non stop si elicopterele ne trec pe deasupra capului foarte des.

Ne-a intrat apa in case timp de cateva ore asta noapte, iar acum pentru jumatate de zi. ... A venit electricitatea in dupa-amiaza asta. Gazul inca n-a venit.

Dar toate lucrurile astea depind de fiecare zona. Unii au, altii n-au gaz, apa si electricitate. Nimeni nu s-a spalat de cateva zile. Ne simtim murdari, dar acum avem griji mult mai importante decat asta. Iubesc aceasta stare de a lasa la o parte a aspectelor neesentiale. Traind in intregime la nivel de instinct, de intuitie, de grija, a ceea ce este necesar pentru supravietuire, nu doar pentru mine, ci pentru intregul grup.

Se desfasoara ciudate universuri paralele. Unele case sunt intre-o ruina completa, altele au rufe la uscat la soare!

Oamenii se aliniaza la cozi pentru mancare sau apa, iar cativa isi plimba cainele! Toate se intampla in acelasi timp.

O alta amprenta a frumusetii este in primul rand – linistea din timpul noptii. Nu se aud masini. Nimeni nu este pe strazi. Iar cerurile in timpul noptii sunt impanzite de stele. De obicei vedeam doar vreo doua, dar acum tot cerul e plin.

Muntii din Sendai sunt puternici si datorita aerului proaspat le putem vedea siluetele profilate pe cer intr-un mod magnific.

Si japonezii insisi sunt atat de minunati…Revin la baraca mea pentru a o verifica in fiecare zi, acum pentru a trimite acest e-mail din moment ce a venit electricitatea, si gasesc mancare si apa lasate la usa de la intrare. Nu am idee de la cine, dar este acolo. Batrani cu palarii verzi merg din usa in usa intreband daca toata lumea este OK. Oamenii vorbesc cu persoane complet straine intrebandu-le daca au nevoie de ajutor. Nu vad semne de teama. Resemnare, da, dar frica sau panica, nu.

Ne spun ca ne putem astepta la replici, si achiar la alte cutremure majore, timp de inca o luna sau mai mult. Si ne confruntam mereu cu zguduieli, huruituri, vibratii, zdruncinaturi. Sunt binecuvantata pentru ca traiesc intr-o parte a Sendai-ului mai ridicata, mai solida decat alte zone. Deci, deocamdata zona asta este mai bine situata decat altele. Asta noapte, sotul prietenei mele a venit de la tara, aducand apa si mancare. Binecuvantata din nou.

Cumva in acest moment realizez din experienta directa ca este vorba intr-adevar de un pas evolutionar Cosmic enorm care se produce acum peste tot in lume chiar in acest moment. Si cumva, pe masura ce traiesc experienta acestor evenimente ce se desfasoara in Japonia, imi simt inima deschizandu-se foarte larg. Fratele meu m-a intrebat daca nu ma simt ingrozitor de mica din cauza tuturor celor intamplate. Nu, nu ma simt mica. Ci mai degraba, ma simt ca o parte din ceva mult mai mare decat mine. Acest val al nasterii (peste tot in lume) este dificil, si totusi magnific.

Va multumesc din nou pentru grija si iubirea voastra pentru mine.

Va trimit inapoi multa iubire,

Cu drag,
Aiko

8 comentarii:

Narcisa spunea...

Pacat de ei saracii,prea au fost loviti de soarta,D-zeu sa-i protejeze si sa aive mila de sufletele lor...ei in general,japonezi,sunt un popor foarte calculat si rationali,puternici,si cred ca au puterea necesara de a se ridica si a construi tot ce au pierdut,in afara de pierderile umane pe care nu le vor putea aduce inapoi...

NUTI spunea...

Aiko,sa stii ca sunt multi oameni care au fost cu gandul si sunt alaturi de voi...au plans si inca mai plang,vazand cata nenorocire s-a abatut asupra atator oameni .Aici si acum nu mai putem gandi diferentiat pe rase,natiuni... Suntem doar oameni despartiti de hotare si deosebiti prin limba...insa sufletele noastre sunt aceleasi si traim aceeasi drama ca si voi...Ne rugam la Dzeu sa faca minuni pentru cei ramasi si sa aline suferintele voastre...Multa putere si acceptare in fata sortii,iar celor pierduti lumina vesnica in imparatia cerurilor..si Dzeu sa le dea liniste acolo sus la EL!!

mariperijoc spunea...

Cutremurator!Cand ne gandim cum ne consumam adesea din lucruri minore nu putem decat sa ne facem mici in fata tragediei acestor oameni...
Dumnezeu sa ii ajute si sa fie cu ei si cu toti cei adormiti!

Steliana spunea...

Altruist gestul tau Marilena de a
solidariza cu acesti napastuiti de soarta
macar cu un cuvant de mangaiere si compasiune
si din partea FAMILIEI NOASTRE de pe acest blog.
Ne rugam pentru indreptarea neregulilor de acolo si mai ales pentru remedierea centralei nucleare.

Lili spunea...

In aceste momente de grea cumpana ptr. poporul Japonez,solidaritatea este cuvantul primordial...M-a tulburat pana la lacrimi drama celor de acolo...si urmaresc cu strangere de inima evolutia evenimentelor (mai ales cele de la centrala nucleara)rugandu-ma sa le dea Dumnezeu putere celor ramasi si lumina vesnica celor plecati! ....

Anonim spunea...

Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde a cunoscut-o pe fata asta și de atunci mi-a și copiii ură și dragoste numai ei . Deci, atunci când soțul meu sa întors din călătoria el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și el a fost acum de gând să Italia a vedea ce alte femei. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și cu mine nu a fost să fie trata bine, pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat, după moartea tatălui meu, așa că bărbatul sa căsătorit pentru a nu a fost tratat-o ​​bine, i și copiii mei au fost atât de confuz și am fost în căutarea pentru o modalitate de a obține soțul înapoi acasă, pentru că eu iubesc și prețuiesc atât de mult într-o zi ca am fost de navigare pe computerul meu am văzut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe internet de o doamnă și mi-a impresiona atât de mult i, de asemenea, cred că a da o încercare. La început m-am speriat, dar când mă gândesc la ceea ce mi-și copiii mei trec prin așa i-l contacteze și el mi-a spus să stau calm pentru doar 24 de ore că soțul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea, am primit un apel de la soțul meu în a doua zi a cere de la copii și am sunat drokowaspelltemple și el a spus problemele tale sunt rezolvate copilul meu. astfel încât acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după un stres lung de frână de către o doamnă rău așa cu toate acest ajutor de la DR OKOWA, i vreti pe acest forum să mi se alăture pentru a spune un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice unul din aceste sau similare probleme sau orice fel de probleme ar trebui, de asemenea, l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519) el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. din nou adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja de mai jos. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), în cazul în care aveți mereu coșmaruri. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Daca vrei un copil. (6) în cazul în care vrei să fii bogat. (7) în cazul în care doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) în cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) ai fost scammed și vrei pentru a recupera ți-ai pierdut banii. (10) în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul dumneavoastră. (12) în cazul în care doriți dorințele dumneavoastră să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copilul (14) Garantarea vei câștiga cazuri în instanță tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsnicia ta sau relație de rupere în afară. (16) în cazul în care aveți orice boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. (17) în cazul în care aveți nevoie de rugăciuni pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată, asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă te va ajuta. Adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) contactați-l imediat ...

Unknown spunea...

nu-mi place să împărtășească mărturia sau experiența mea, dar eu sunt peste ieșit, acesta va fi nedrept să mă dacă eu nu spun oamenilor cum Dr. ajakaja restaurat căsătorit mea, numele meu este Gina Anderson, viata mea este din nou !!! După 1 an de căsătorie rupte, soțul meu mi-a lăsat doi copii. M-am simțit ca și cum viața mea a fost pe cale să ajung sinucidere aproape comis, am fost punct de vedere emotional jos pentru foarte mult timp. Datorită o vraja de turnare numit dr ajakaja pe care l-am cunoscut on-line. Pe de-o zi credincios, așa cum am fost de navigare pe internet, am dat peste o multime de marturii despre acest fugă vraja special. Unii oameni a mărturisit că el a adus iubitul lor Ex înapoi, vraja iubirii, vraja bani, unii mărturisit că el restabilește uter, cancer tratament, și alte boli, unele mărturisit că el poate arunca o vraja pentru a opri divorț, caz instanța de judecată victorie, promovare și așa pe. De asemenea, am venit peste un anumit mărturie, a fost despre o femeie numita Sonia, ea a mărturisit despre cum a adus înapoi soțul ei în mai puțin de 7 zile, iar la sfârșitul mărturiei ei, ea a scăzut dr ajakaja adresa de e-mail. Dupa ce a citit toate acestea, m-am decis să-l contacteze. L-am contactat prin e-mail și a explicat problema mea cu el. În doar trei zile, soțul meu a venit înapoi la mine. Am rezolvat problemele noastre, iar noi suntem cu adevărat în dragoste și mai fericiți decât înainte. Dr. ajakaja este într-adevăr un om talentat și nu se va opri publicarea el, deoarece el este un om minunat ... Dacă aveți o problemă și sunteți în căutarea pentru o adevărată și reală de fugă vraja pentru a rezolva toate problemele tale pentru tine. Încercați dr ajakaja oricând, Iată adresa de e-mail privat; dr.ajakaja1@gmail.com

Unknown spunea...

nu-mi place să împărtășească mărturia sau experiența mea, dar eu sunt peste ieșit, acesta va fi nedrept să mă dacă eu nu spun oamenilor cum Dr. ajakaja restaurat căsătorit mea, numele meu este Gina Anderson, viata mea este din nou !!! După 1 an de căsătorie rupte, soțul meu mi-a lăsat doi copii. M-am simțit ca și cum viața mea a fost pe cale să ajung sinucidere aproape comis, am fost punct de vedere emotional jos pentru foarte mult timp. Datorită o vraja de turnare numit dr ajakaja pe care l-am cunoscut on-line. Pe de-o zi credincios, așa cum am fost de navigare pe internet, am dat peste o multime de marturii despre acest fugă vraja special. Unii oameni a mărturisit că el a adus iubitul lor Ex înapoi, vraja iubirii, vraja bani, unii mărturisit că el restabilește uter, cancer tratament, și alte boli, unele mărturisit că el poate arunca o vraja pentru a opri divorț, caz instanța de judecată victorie, promovare și așa pe. De asemenea, am venit peste un anumit mărturie, a fost despre o femeie numita Sonia, ea a mărturisit despre cum a adus înapoi soțul ei în mai puțin de 7 zile, iar la sfârșitul mărturiei ei, ea a scăzut dr ajakaja adresa de e-mail. Dupa ce a citit toate acestea, m-am decis să-l contacteze. L-am contactat prin e-mail și a explicat problema mea cu el. În doar trei zile, soțul meu a venit înapoi la mine. Am rezolvat problemele noastre, iar noi suntem cu adevărat în dragoste și mai fericiți decât înainte. Dr. ajakaja este într-adevăr un om talentat și nu se va opri publicarea el, deoarece el este un om minunat ... Dacă aveți o problemă și sunteți în căutarea pentru o adevărată și reală de fugă vraja pentru a rezolva toate problemele tale pentru tine. Încercați dr ajakaja oricând, Iată adresa de e-mail privat; dr.ajakaja1@gmail.com