24 martie 2011

Scrisoare catre Calin Ahil,


Cred dragul meu ca ultimul salt nu prea ti-a reusit.Ti-ai luat un avant prea mare si eu am ramas asteptand acea aterizare perfecta.Trapezul a ramas gol, leganandu-se...
De sase luni astept, astept sa te intorci , dar cerul ti-a oferit o casa mai buna si ai hotarat sa ramai acolo.Mi-a ramas in minte o imagine in care imi faceai cu mana.Si ma hranesc din ea zi de zi.
Deschid deseori dulapul si ma uit la ciocolata pe care ai lasat-o acolo.Astept ziua s-o mancam impreuna, cand va dori Dumnezeu.Uite ca a venit si primavara multdorita dar ce folos...cine se mai poate bucura de ea?Mai face cineva naveta de la Bucuresti pentru mine?
As vrea sa-ti spun o groaza de lucruri dar mai intai as vrea sa plang de durere.Nu sunt puternica, cum ai vrea tu, si nici nu cred ca doresc asa ceva.Cum iti spuneam eu odata:
,,Sunt un om obisnuit!''
Tu esti puternic si deosebit.Cine avea curajul tau? Cine mai facea acrobatiile tale?
Eu oricum te astept sa vi macar in visele mele, sa ma incurajezi, sa ma ti de mana si sa nu-mi mai dai drumul niciodata.

Corina

8 comentarii:

mariperijoc spunea...

Calin da spectacole in cer,printre ingeri...iar tu Corina chiar daca nu stii esti puternica...si vei fi in memoria lui Calin care te priveste de sus si te cearta atunci cand nu esti tu cea pe care o stia...
Noi suntem langa tine Corina,te ascultam..te intelegem..te imbratisam!
Dumnezeu sa iti dea putere si lui Calin viata vesnica!

NUTI spunea...

Dumnezeu sa-i lumineze calea si sa-i dea din nou sansa acolo sus ,in viata vesnica sa faca in continuare acrobatii...sa-i bucure pe cei de langa el si mai ales sa transmita aici pe pamant,indeosebi tie corina ,toata iubirea lui!!

Steliana spunea...

Comemorarea lui Calin iti
hraneste sufletul iar mana
intinsa de care te prinzi in
momentele grele sper sa fim noi,
Corina draga,sa te putem ajuta
acum si pe viitor macar cu o
vorba de consolore.
Dumnezeu sa-l aiba cat mai aproape
de el pe Alin!

Corina spunea...

E foarte greu fara el.Si pe zi ce trece realitatea e mai dura ca realizez ca asa va fi mereu.Si trebuie sa-mi adun puterile si sa traiesc fara el.Cum?Nu stiu!
Va multumesc pentru cuvintele voastre.Este adevarat doamna Steliana, ca m-am prins de voi, ca de un colac in mijlocul oceanului.

Lili spunea...

Tulburatoare scrisoare...frumoase ganduri intruchipand iubirea si dorul pentru Calin...citesc si plang...frumoasa povestea voastra de dragoste!Privesc ochii lui Calin si vad in ei atata bunatate si caldura...cu ele te invaluie si te ocroteste de acolo de Sus alinandu-ti clipele de dor si de zbucium.Oricat de greu iti este Corina,oricat de tare doare amintirea (dar si prezenta)lui Calin,aduna-ti puterile si mergi mai departe,ptr. el...ptr. tine...Sunt si eu alaturi de tine , cu gandu si sufletul!
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Calin!
te imbratisez cu mult,mult drag

Narcisa spunea...

Corina,stiu cat de greu iti este,stiu ca a merge mai departe ti-se pare banal,stiu ca la fiecare zambat de-al tau te simti vinovata,stiu ca nu-ti mai arde de nimic si totul e schimbat in jurul tau,dar trebuie sa fi tare,Calin te vrea o invingatoare,nu vrea sa te stie daramata...tu nu-l poti vedea,dar fi sigura ca el este cu tine indiferent unde sau ce ai face,te pup scumpa mea,capul sus,mergem inainte...impreuna...da?D-zeu sa-l odihneasca in pace pe Calin

Corina spunea...

Va multumesc din suflet pentru cuvinte.Bunatatea lui Calin ma obliga sa merg mai departe...vreau , nu vreau..Va iubesc mult pe toate.

Anonim spunea...

Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde a cunoscut-o pe fata asta și de atunci mi-a și copiii ură și dragoste numai ei . Deci, atunci când soțul meu sa întors din călătoria el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și el a fost acum de gând să Italia a vedea ce alte femei. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și cu mine nu a fost să fie trata bine, pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat, după moartea tatălui meu, așa că bărbatul sa căsătorit pentru a nu a fost tratat-o ​​bine, i și copiii mei au fost atât de confuz și am fost în căutarea pentru o modalitate de a obține soțul înapoi acasă, pentru că eu iubesc și prețuiesc atât de mult într-o zi ca am fost de navigare pe computerul meu am văzut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe internet de o doamnă și mi-a impresiona atât de mult i, de asemenea, cred că a da o încercare. La început m-am speriat, dar când mă gândesc la ceea ce mi-și copiii mei trec prin așa i-l contacteze și el mi-a spus să stau calm pentru doar 24 de ore că soțul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea, am primit un apel de la soțul meu în a doua zi a cere de la copii și am sunat drokowaspelltemple și el a spus problemele tale sunt rezolvate copilul meu. astfel încât acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după un stres lung de frână de către o doamnă rău așa cu toate acest ajutor de la DR OKOWA, i vreti pe acest forum să mi se alăture pentru a spune un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice unul din aceste sau similare probleme sau orice fel de probleme ar trebui, de asemenea, l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519) el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. din nou adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja de mai jos. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), în cazul în care aveți mereu coșmaruri. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Daca vrei un copil. (6) în cazul în care vrei să fii bogat. (7) în cazul în care doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) în cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) ai fost scammed și vrei pentru a recupera ți-ai pierdut banii. (10) în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul dumneavoastră. (12) în cazul în care doriți dorințele dumneavoastră să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copilul (14) Garantarea vei câștiga cazuri în instanță tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsnicia ta sau relație de rupere în afară. (16) în cazul în care aveți orice boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. (17) în cazul în care aveți nevoie de rugăciuni pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată, asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă te va ajuta. Adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) contactați-l imediat ...