25 martie 2011

De la Catina pentru Cosmin

"Ai plecat prea devreme
Inainte sa-nvat a nu ma mai teme
Mai vii din cand in cand
La tine ma trezesc visand
Te port mereu cu mine-n gand
M-atingi si ma intrebi de-mi este bine
M-ajuti si-mi spui ca esti mereu cu mine
Imi spui mereu ca vrei ca sa fiu fericita
Imi spui ca merit mult si vrei sa fiu iubita
Imi spui sa-mi urmez pasii caci sunt calauzita
Imi spui ca ma iubesti, ca m-ai iubit mereu
Imi spui ca te si superi, cand eu nu mai sunt eu,
Imi spui ca ai plecat c-asa a trebuit
Dar daca esti acolo, tu esti cel fericit
Imi spui sa nu mai judec, sa-L cert pe Dumnezeu
El te-a luat in ceruri, dar esti aici mereu."

Amarie Luminita

12 comentarii:

Narcisa spunea...

D-zeu sa iti dea putere sa poti trai cu durerea si dorul din suflet...fi tare...pt.el

Steliana spunea...

Sa fii iubita si sa iubesti
si cat traiesti sa daruiesti
din plin si sa umpli viata celor
de langa tine precum ai facut-o in
versurile daruite fratelui tau ,
Cosmina draga.
Tot ce intreprinzi in memoria lui
Cosmin il ajuta sa evolueze chiar si
dupa plecarea la cele vesnice.

.

Steliana spunea...

Scuze Catina ca te-am botezat.

Nuti spunea...

Frumoase versuri ai ales Cristina pentru a arata ceea ce simti...Plang ...ca nimic nu v-a mai fi ca inainte si ca nu pot schimba nimic ...doar ca te astept sa vii sa plangi alaturi de mine ...de dorul lui...ne vom imbratisa oricand....

amarie luminita spunea...

De multe ori durerea ne face mai puternici
Ti-as multumi ca mi ai ales versurile,dar prea mult dor cuvintele ce le-am scris in aceasata poezie...Sa fii tare si doamne-ajuta!

Amarie Luminita

mariperijoc spunea...

Multumim Luminita pentru aceste frumoase versuri,cred ca si tu ai o durere a ta in suflet...dar Dumnezeu ti-a dat un dar!Versurile tale ii alina pe cei aflati in suferinta...Te rugam sa ne mai trimiti creatiile tale.
Dumnezeu sa ne ajute pe toti!

Amarie Luminita spunea...

http://www.cenaclu.intelepciune.ro/ingerul_meu_2160.html

Amarie Luminita spunea...

Am mai postat aici o poezie care am scris-o in memoria fratelui meu Vladut .

Luminita

Amarie Luminita spunea...

Ingerul meu


Puiule,eu stiu ca ma vezi
Dragoste eu stiu ca tu-n mine crezi

Esti inger si stiu ca si tu ma privesti,
Si pasii cand merg pe un drum mi-i pazesti,

Acum nu ma-ntreb de ce ai plecat,
Acum tot ce-ti cer floarea mea,
De-acolo de sus,ai grija te rog
Ai grija de inima mea,

Zambeste cu mine
Atunci cand zambesc,
Glumeste cu mine
Atunci cand glumesc,

Si stai langa mine atunci
Cand de dor ma topesc,
Priveste-ma-n ochi ,o, inger ceresc
atunci cand si eu te privesc,

Si te mai rog sufletul meu,
Da-mi forta copile,tu stii cum sunt eu,
Ramai langa mine,la bine si greu,
Vegheaza-ma tu,ca singura-i greu

In sufletul meu mereu viu vei fi
Cu tine de mana voi merge in fiece zi
Si nimeni in veci nu ne-o desparti
Esti suflet curat,
In veci neuitat,
Esti pur ca mereu
Esti ingerul meu.

Amarie Luminita

mariperijoc spunea...

Minunate versuri!Cu sufletul plin de durere le va primi astazi mama lui Cosmin,la pomenirea de un an...
Multumesc Luminita si am rugamintea de a imi trimite aceste frumoase creatii ale tale pe adresa mea de mail,pentru a le publica pe blog spre bucuria sufleteasca a tuturor celor care il viziteaza.

mariperijoc spunea...

Te imbratisez Luminita,Dumnezeu sa iti dea liniste sufleteasca iar lui Vladut lumina vesnica!

Anonim spunea...

Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde a cunoscut-o pe fata asta și de atunci mi-a și copiii ură și dragoste numai ei . Deci, atunci când soțul meu sa întors din călătoria el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și el a fost acum de gând să Italia a vedea ce alte femei. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și cu mine nu a fost să fie trata bine, pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat, după moartea tatălui meu, așa că bărbatul sa căsătorit pentru a nu a fost tratat-o ​​bine, i și copiii mei au fost atât de confuz și am fost în căutarea pentru o modalitate de a obține soțul înapoi acasă, pentru că eu iubesc și prețuiesc atât de mult într-o zi ca am fost de navigare pe computerul meu am văzut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe internet de o doamnă și mi-a impresiona atât de mult i, de asemenea, cred că a da o încercare. La început m-am speriat, dar când mă gândesc la ceea ce mi-și copiii mei trec prin așa i-l contacteze și el mi-a spus să stau calm pentru doar 24 de ore că soțul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea, am primit un apel de la soțul meu în a doua zi a cere de la copii și am sunat drokowaspelltemple și el a spus problemele tale sunt rezolvate copilul meu. astfel încât acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după un stres lung de frână de către o doamnă rău așa cu toate acest ajutor de la DR OKOWA, i vreti pe acest forum să mi se alăture pentru a spune un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice unul din aceste sau similare probleme sau orice fel de probleme ar trebui, de asemenea, l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519) el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. din nou adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja de mai jos. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), în cazul în care aveți mereu coșmaruri. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Daca vrei un copil. (6) în cazul în care vrei să fii bogat. (7) în cazul în care doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) în cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) ai fost scammed și vrei pentru a recupera ți-ai pierdut banii. (10) în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul dumneavoastră. (12) în cazul în care doriți dorințele dumneavoastră să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copilul (14) Garantarea vei câștiga cazuri în instanță tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsnicia ta sau relație de rupere în afară. (16) în cazul în care aveți orice boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. (17) în cazul în care aveți nevoie de rugăciuni pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată, asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă te va ajuta. Adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) contactați-l imediat ...