18 martie 2011

Dragilor mei…


Din bolta albastra ce se-ntinde-n zare
Azi trepte spre lumina intrezaresc.
Iubire simt si dor si incercare
Si pasesc acum dreapta
Privind spre univers.

Va vad zburand,jucandu-va-mpreuna
De sunteti fericiti sunt azi si eu.
Si-ntind spre voi duios o mana,
As vrea sa ma prin azi si eu in jocul tau.

Esti un boboc ce a crescut in floare
Un cant suav ce il aud mereu,
Imi sterg azi lacrima de jale
Sarbatoresc ceva ce stiu doar eu.

Ce –nseamna timpul pentru voi acuma?
E o zi senina si un frumos drum.
Eu numar clipele ce par o lunga cale,
Ma bucur pentru voi caci sunteti fericiti acum.

Si va veni si clipa intalnirii
Cand scara spre lumina voi urca
Ma veti intampina la capatul luminii
In alta lume ne vom revedea.

8 comentarii:

Narcisa spunea...

D-zeu sa-l odihneasca in pace pe Andrei,ingerasul tau,pt tine e un baiat mare acum,dar se spune ca acolo sunt la fel,nu imbatranesc...Pt.mine,toti cei trecuti dincolo sun vii,deci azi indraznesc sa spun cu voce tare La multi ani Andrei,D-zeu sa te lumineze si pacea sa fie cu tine...

Steliana spunea...

Nu sarbatoresti singura caci
sunt si eu alaturi cu gandul
si sufletul curat pentru a te
incuraja si a te determina sa nu te
lasi niciodata prada deznadejdii.
Ale tale versuri exprima atat de
frumos , de duios, sentimentele tale
marete de o mama devotata si confirma
ca ai si un real talent scriitoricesc.
Sa nu abandonezi niciodata harul tau!

NUTI spunea...

Doamne ,ce frumoase versuri ...E ca o oglinda a tuturor sufletelor incercate de aici de pe pamant...Cu siguranta Andrei e un ingeras zglobiu care se joaca neincetat in Rai ,si care asculta povestioare de taticul lui...Asa imi imaginez eu viata de dincolo...O fericire eterna pe care ma rog si eu sa o dobandesc si sa fiu impreuna cu ingerasul meu Cosmin...
Sper ca asa cum te-am intalnit eu pe tine ,marilena si te imbratisez si-ti intind o mana virtual,asa si Cosmin sa-l intalnesca pe Andrei si sa-l ia de manuta lui firava si sa-l invete jocuri pe calculator...
Frumoase poeziile tale ,felicitari si multa inspiratie in continuare!!
Lumina vesnica in Rai ,Andrei!!

mariperijoc spunea...

Astazi nu am cuvinte ,dar vreau sa va spun tuturor din suflet MULTUMESC!

Lili spunea...

Pe aripile vantului de dimineata,versurile tale sensibile au zburat la Cer ducandu-le celor dragi ai tai ,dragostea si dorul tau...
Dumnezeu sa-i poarte in Imparatia lui pe Andrei si Vali !
Sunt si eu alaturi de tine draga Marilena,cu tot sufletul!
Dumnezeu sa-ti dea putere sa fii mereu puntea de legatura intre ei si cei de aici, de pe pamant....

Catina spunea...

foarte frumoasa poezia...minunata..

Anonim spunea...

Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde a cunoscut-o pe fata asta și de atunci mi-a și copiii ură și dragoste numai ei . Deci, atunci când soțul meu sa întors din călătoria el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și el a fost acum de gând să Italia a vedea ce alte femei. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și cu mine nu a fost să fie trata bine, pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat, după moartea tatălui meu, așa că bărbatul sa căsătorit pentru a nu a fost tratat-o ​​bine, i și copiii mei au fost atât de confuz și am fost în căutarea pentru o modalitate de a obține soțul înapoi acasă, pentru că eu iubesc și prețuiesc atât de mult într-o zi ca am fost de navigare pe computerul meu am văzut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe internet de o doamnă și mi-a impresiona atât de mult i, de asemenea, cred că a da o încercare. La început m-am speriat, dar când mă gândesc la ceea ce mi-și copiii mei trec prin așa i-l contacteze și el mi-a spus să stau calm pentru doar 24 de ore că soțul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea, am primit un apel de la soțul meu în a doua zi a cere de la copii și am sunat drokowaspelltemple și el a spus problemele tale sunt rezolvate copilul meu. astfel încât acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după un stres lung de frână de către o doamnă rău așa cu toate acest ajutor de la DR OKOWA, i vreti pe acest forum să mi se alăture pentru a spune un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice unul din aceste sau similare probleme sau orice fel de probleme ar trebui, de asemenea, l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519) el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. din nou adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja de mai jos. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), în cazul în care aveți mereu coșmaruri. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Daca vrei un copil. (6) în cazul în care vrei să fii bogat. (7) în cazul în care doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) în cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) ai fost scammed și vrei pentru a recupera ți-ai pierdut banii. (10) în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul dumneavoastră. (12) în cazul în care doriți dorințele dumneavoastră să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copilul (14) Garantarea vei câștiga cazuri în instanță tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsnicia ta sau relație de rupere în afară. (16) în cazul în care aveți orice boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. (17) în cazul în care aveți nevoie de rugăciuni pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată, asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă te va ajuta. Adresa de e-mail este (drokowaspelltemple@gmail.com) contactați-l imediat ...

Sharon spunea...

Vreau să împărtăşesc o mare mărturie pe acest site cum GREAT MUTABA ajută-mă în care se încadrează insarcinata, eu si sotul meu au fost încercarea de a avea un copil de peste 4years, dar ele în cazul în care nici un noroc asa ca am decis sa contactati medicul de familie si dupa ce s-au făcut toate testul, a spus să ne că meu trompa uterina este nu functioning.then într-o zi am fost la birou atunci când un prieten de al meu care au aceeasi problema cu mine, toamna gravidă după ce ea a contactat GREAT MUTABA .ea regizat-mi să-l şi atunci când l-am contactat prin e-mail lui şi el a făcut purificare pe vraja sarcinii şi în 2weeks timp mă simţeam cum unele si am mers pentru a satisface medicul de familie care mi-a spus că eu sunt pregnant.if ştii că ai o problemă similară ca asta , sau orice problema de fertilitate si vrei sa fi insarcinata, puteţi contacta GREAT MUTABA prin E-mail: greatmutaba@yahoo.com