26 iunie 2011

3 comentarii:

Narcisa spunea...

Frumos cantec,vocea ei iti mangaie sufletul,fara sa ne dam seama timpul trece...azi mamica mea a facut un an si 5 luni,stau si ma gandesc cat de repede a trecut,eu si acum o mai astept...

Tuchi spunea...

a mai trecut un an si va mai trece unul si inca unul si inca multi ani de acum inainte... ani fara ei, cei ramasi doar in sufletul nostru, in amintirea noastra cea mai de pret!
primul an e cel mai greu: prima zi de nastere sarbatorita fara tata, primul Paste in care nu ciocnesc un ou rosu cu el, primul Craciun in care impodobesc singura bradul trasmitand traditia invatata de la tata fiicei mele, in amintirea lui... primul an din viata mea in care am simtit ca totul e in zadar, ca totul e gol si trist... si va mai trece unul si inca unul si multi ani in care el nu e!
a mai trecut un an in inimile noastre frante de durere si amagire, un an in care am incercat sa invatam sa traim fara cei dragi, fara fii, fara fiice, fara mame, tati, soti, sotii, prieteni plecati in cea mai lunga calatorie spre nemurire.
... si va mai trece unul...

Corina spunea...

Uite ca se face anul imediat si pentru Calin...
Imi este f greu fara el...nimic nu mai e la fel..nici eu..