15 iunie 2011

Recomandare

Mihaela ne recomanda”Relatia cu trecutul”
Atunci când nu este vindecat, trecutul ne distruge viaţa. El ne înmormântează darurile neasemuite pe care le avem, creativitatea şi talentul. Atunci când aceste părţi din noi înşine sunt nerecuperate, ele stagnează înăuntrul nostru: le folosim împotriva lumii noastre, în loc de a le folosi în armonie cu ea. Credem că suntem furioşi pe lumea întreagă, că vrem să schimbăm lumea – că dacă lumea ar fi altfel, noi ne-am putea împlini visele.

http://putereaprezentului.wordpress.com/2011/06/14/relatia-cu-trecutul/

5 comentarii:

mariperijoc spunea...

Multumim Mihaela,un articol foarte interesant!

Narcisa spunea...

Da,foarte interesant si adevarat...ranile sufletului se vindeca cel mai greu,si chiar de se vindeca vor ramane vesnic urmele acestor rani...

Corina spunea...

Trecul intotdeauna ne ajunge din urma, indiferent cat de repede mergem inainte.Noi toti suntem trecut, prezent si viitor...

Tuchi spunea...

Trecutul il retraiesc iar azi... Acum un an la ora asta tatal meu inca avea viata in el, injurul orei 10:30 si-a dat ultima suflare si-mi pare rau ca am ajuns la el prea tarziu. Era miercuri, 16.06.2010, ma pregateam sa merg la servici si ceva m-a indemnat sa-mi iau o bluza neagra pe mine nestiind ca din acea zi doar negrul era culoarea ce aveam s-o vad cand deschideam dulapul in fiecare zi pentru o lunga vreme.
Se spune ca atunci cand pierzi un copil iti pierzi viitorul, iar atunci cand pierzi un parinte iti pierzi trecutul: eu mi-am pierdut trecutul! Un trecut frumos alaturi de cel ce mi-a fost tata, un trecut care din nefericire a trecut prea repede!
Dumnezeu sa-l ierte, azi ne vom ruga toti cei dragi pentru el la Parastasul de 1 an!
Va imbratisez si as da orice sa nu ne mai pierdem nici trecutul nici viitorul!
(iertati-mi lipsa, dar am eu o carapace in care ma retrag cand nu mi-e bine..)

mariperijoc spunea...

Tuchi,spun si eu impreuna cu voi Dumnezeu sa il ierte pe Simion,sa ii dea lumina vesnica!
Multa putere familiei si liniste sufleteasca!