1 iunie 2011

O VARA FARA TINE….

Of dragul meu cat de departe esti, ..te caut mereu in orice lucru sau in orice gest
facut de oricine. Ma uit dupa numere de masini si dupa oameni care-ti seamana si le
zambesc fara sa vreau…
,,De ce te iubesc atat de mult?’’
,,Nu stiu!’’
,,Eee ..nu sti…de ce?’’
Asa suna zilnic jocul nostru de cuvinte. Iti mai aduci aminte?
Parca a fost ieri si uite ca a venit iar vara….si oamenii merg la circ…sa rada si sa se amuze. Imediat se face anul de cand ai plecat de langa mine, imi aduc si acum aminte fiecare gest de-al tau, privirea ta , tot ce ne propusesem sa facem ..pe viitor. Acum capata importanta fiecare cuvant de-al tau pe care cateodata il luam in gluma si radeam sa te necajesc.Rad printre lacrimi cand mi-aduc aminte de glumele tale si cascade de oftaturi imi ies din piept. Nu pot vorbi despre tine fara sa plang dar lumea s-a obisnuit si considera asta normal.
Vroiam sa-ti spun ca imi va fi dor de tine in fiecare zi a vietii mele si cate zile imi va da Dumnezeu ma voi gandi la cate am sa-ti spun cand ne vom revedea.
,,De ce te iubesc atat de mult?’’

Corina

12 comentarii:

Modart spunea...

Pentru ca ai pastrat inocenta de copil in suflet,pentru ca nu esti o persoana pragmatica-materialista,adaptabila din interese felurite,pentru ca tot ce astepti de la viata este in special iubirea a carei memorie afectiva reprezinta pentru tine parfumul sufletului omenesc.
Gandeste-te insa ca pana la minunata floare a trandafirului exista o carare impresurata de spini...gandeste-te la floarea de cactus,gandeste-te la coroana de spini a Mantuitorului.Uneori a accepta este mai presus decat a intelege.Astfel putem redescoperi zambetul uitat se pare ori ascuns bine intr-un sertaras al inimii.
Iti doresc o vara plina de prospetime si speranta.Iar din lacrimi sa creasca flori....

Modart spunea...

Recomand tuturor din toata inima blogul;
"Cand ti-e greu,imagineaza-ti ca esti o floare de cactus"
Scriind cateva ganduri de moment lui Corina,am pomenit de floarea de cactus si uite asa mi-a venit in minte acest blog,absolut impresionat prin densitatea de informatii adunate si mai cu seama diversitatea lor...

La multi ani tuturor copiilor din lume,La multi ani tuturor celor ce stiu sa iubeasca cu suflet de copil!!!!

"Cand nu mai suntem copii,suntem ca si morti."
Constantin Brancusi

mariperijoc spunea...

Multumim de recomandare si multumim pentru urare Modart.La multi ani!

mariperijoc spunea...

Mi-a placut si va recomand "Arhanghelul Mihail - Tehnici de crestere a vibratiei"

Steliana spunea...

Tuturor copiilor,sufletelor copiilor
si celor ce se simt vesnic tineri,
un sincer si calduror
LA MULTI ANI!

Narcisa spunea...

Frumoase cuvinte,se spune ca dragostea invinge mereu,eu spun tot timpul ca nici macar moartea nu va putea pune capat iubirii mele pt mama,asa si tu Corina,nimeni nu-ti va putea lua dragostea ce ti-a purtat-o Calin,va dainui vesnic in sufletul tau si dincolo de moarte...

Corina spunea...

Multumesc tuturor si lui Modart pentru recomandari, am si intrat pe blogul respectiv si am citit o poveste impresionanta acolo.Mi-e frica de aceasta vara, stiu si de ce ..
va sarut pe toti.

Modart spunea...

Hm...scuze,am incurcat florile,era vb de o floare de lotus in denumirea acelui blog,tot cu gandul la spinii vietii ma gandeam la cactus,dar ce flori minunate are!
Da, articolul mentionat de tine Mari este foarte bun,nu inteleg de ce nu ii invatam pe copii in scoli asemenea lucruri care sa-i pregateasca pentru viata ,sa le fie mai usor in a trece peste acele momente dificile in care de multe ori te simti cu totul nepregatit,haituit,neinteles si singur fara sorti de izbanda...
Corina ai incredere in viitor,pentru asta trebuie sa nu te "certi" cu trecutul,pastreaza visul si mergi mai departe pentru ca el sa prinda aripi.

Corina spunea...

Nu ma cert cu trecutul dar sunt suparata pe el...

Modart spunea...

Pai nu e totuna Corina???
Cand ne agatam de trecut,neputand accepta,ierta,pastrand resentimente,regrete,revolta...nu lasam loc viitorului sa se afirme asa cum ar trebui.Orice atasament de ce este lumesc nu este bun in evolutia noastra spirituala.
Citeste te rog volumul 1 si 2 de Serghei Nicolaevici Lazarev.Nu retin titlul,sunt intr-o serie mai mare de volume,acestea doua le consider insa esentiale pentru a intelege teoriile sale...vei gasi multe raspunsuri (sau cel putin lucruri interesante de meditat) la intrebari care te framanta.Pe cei ce i-am convins,au tinut sa-mi multumeasca dupa ce le-au citit.Ca idee spun asta, nu pentru a ma automagului.

Corina spunea...

O sa-l caut, iti multumesc din suflet.Sunt oricum frustrata de ceea ce am trait...pb o sa-mi revin la un moment dat cu voia Domnului.Au fost niste momente cumplite, un soc mare emotional.Dupa soc a urmat o durere enorma..pe care o am si acum in clipa de fata.Am invatat totusi ceva: sa nu judec dupa aparente...pe nimeni.

Lili spunea...

Of,cata sensibilitate ,cata durere si dor sunt in cuvintele tale Corina!...Si nu intamplator ai scris in aceasta zi ,pentru ca insuti sufletul tau este asemenea unui copil...