30 iunie 2011

Concertul naturii

Largi pete de culoare
Imi incanta privirea,
Ma opresc brusc din cale
Spre a-mi clati privirea.

De galben si de verde
Intins cat ochiul vede,
Se contureaza iute
Peisaj se succede.

Si vantul vine iute
Grabit in calea sa,
Concertul a-l incepe,
Mandru a interpreta.

Grabita acum soseste
O pasare in frac,
Un tril acum sopteste
Sa scape de-al sau trac.

Cand muzica incepe
In zboruri gaze mii,
Se-alatura orchestrei
Cu sarituri zglobii.

Si trestia pe ape
Danseaza pe-al lor cor,
O muzica din basme
Alese un dirijor.

Natura in prezidiu
Priveste rand pe rand,
Analizand la toate
Cu pletele-i in vant.

De atata fericire
Se molipsesc pe cale
Cu cantec si cu jocuri
Petrec a sarbatoare.

Trezita de un trosnet
Privesc in jurul meu.
Un iepuras fasnet
Fugi pe drumul sau.

E atata frumusete
Si liniste sub soare,
As vrea sa dau de veste,
Mereu e sarbatoare!

6 comentarii:

mariperijoc spunea...

In aceasta nota mai optimista ma retrag o perioada scurta...Veti fi mereu in inima si gandul meu!
Imi puteti lasa mesaje,sper sa va raspund cat de curand...
Va imbratisez!

Liliana spunea...

O vacanta placuta Marilena,plina de soare si bucurii!O sa-mi fie dor de tine!
Sa veniti sanatoase si cu forte noi pentru un nou an!
Va imbratisez cu mult drag!

Steliana spunea...

Ma bucur pentru tine si cele doua premiante
ale tale ca veti merge in locurile natale
unde desigur va veti simti bine alaturi
de cei dragi din familie.Eu o sa-ti simt
cel mai mult lipsa pentru ca ai intrat in
sufletul meu cu mult drag.
Sa te simti bine si sa revii cu forte noi!
Pup fetele

Narcisa spunea...

Vacanta placuta tie si fetelor,va imbratisez cu multa dragoste si va asteptam acasa...aveti grija de voi,va pup

Corina spunea...

Va pup pe toate trei!

Narcisa spunea...

Dragele mele,dna.Steliana ne-a facut o surpriza placuta,un filmulet cu ai nostrii,un film ce ne mangaie sufletele....accesati pe you tube micapusi si ve-ti vedea filmul,va pup,o vara frumoasa si linistita va doresc,multumim dna.Steliana.