5 februarie 2012

Adevarul lui “Tu”

Daca iti faci griji pentru ziua de maine, este evident faptul ca viata iti va oferi o zi de maine plina de „griji”. Ceea ce tu emani, se intoarce la tine. Fara urma de eroare. Si stii de ce primesti tristete cand tu emani tristete? Pentru ca viata te iubeste! Liberul arbitru lucreaza pentru tine neincetat, chiar daca tu nu doresti sa folosesti acest cadou intr-un mod constient. Esti o fiinta cu putere de creare, care isi construieste singura drumul prin meleagul fizico-existential.
Iti propun acum sa aducem in discutie, in cateva cuvinte, ceea ce oamenii au numit „legea atractiei”. In jurul acestui subiect s-au emis numeroase teorii, care au dus omenii catre control, manipulare sau interese ascunse. Se spune ca suntem ceea ce am gandit. Partial adevarat. Se spune ca suntem ceea ce am simtit. Partial adevarat. Se spune ca suntem ceea ce a ales Sufletul sa fim. Partial adevarat. Eu va spun un Mare Adevar, care pe mine m-a cutremurat: suntem Totul. Suntem motivul pentru care Totul nu are nevoie de motive pentru a exista. Daca suntem doar „ceva”, ne limitam profund in existenta. Noi cream incontinuu prin gand, prin sentiment si traim constant ceea ce alege Sufletul. Noi suntem fiinte tripartite si am creat o lume a relativului in care fizicul, mentalul si spiritualul se impletesc pentru a experimenta calatoria catre Casa. Totul este de un camp de energie care sustine Ansamblul Existential.

Catalin Manea
http://totuldinintreg.com/630/adevarul-lui-tu/

8 comentarii:

Steliana spunea...

O frumoasa exprimare a autorului
ca noi,ca si TRINITATEA suntem fiinte tripartite
care gresit ne simtim singure pentru ca, facem parte din TOT.
Multumesc Catalin draga, pentru toate
lamuririle pe care ni le oferi si te asteptam de fiecare data cu noutati.

Narcisa spunea...

Vorbele tale imi mangaie sufletul,citisem ca ceea ce gandim atragem...acum sunt trista...azi mi-am pierdut un prieten...sufletul lui a decis sa plece...avea 25 ani...prea bun pt aceasta lume...stia sa te scoata din orice situatie...era oricand prezent atunci cand simtea ca ai nevoie...D-zeu sa te odihneasca in pace Vio,zbor lin alaturi de ingeri...

Lili spunea...

Sunt alaturi de tine Narcisa cu tot sufletul!Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Vio!
Condoleante familiei si putere sa infrunte aceasta cumplita durere !

mariperijoc spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe Viorel !Condoleante familiei!Te imbratisez Narcisa!

Narcisa spunea...

Ma gandesc la parintii lui....dvs.stiti ce inseamna sa-ti pierzi un copil...D-zeu sa le dea putere...of,D-zeu sa te odihneasca in pace Vio...

Steliana spunea...

Este foarte greu Narcisa draga pentru parintii care si-au pierdut fiul la numai 25 de ani,exact atat a avut si Florin al meu,dar datorita prietenilor mei care mi-au fost alaturi am putut depasi momentele in care si eu vroiam sa mor numai ca sa fiu cu el.
Ai grija de acesti parinti disperati
si da-le de la tine ,de la mine, puterea de a face lui Vio toate cele crestinesti.
Dumnezeu sa-i faca pomenire vesnica lui Vio!

NUTI spunea...

Dumnezeu sa-l ridice in Imparatia Lui pe Vio si sa-i dea sufletului lui linistea si lumina vesnica!!
Condoleante familiei ,si multa putere sa treaca mai departe!
Narcisa,fii alaturi de ei ,impartaseste-le nadejdea ca exista viata vesnica,pentru ca in clipele astea de deznadejde si disperare,nu este greu ci fffff.. infinit de greu!!!

Narcisa spunea...

Astazi Vio va fi condus pe ultimul drum...parintii lui sunt in stare de soc...nu intreaba decat de ce???nu vor sa auda nimic...sunt in faza de negare,furie...of,este cumplit de dureros...D-zeu sa te odihneasca in pace suflet cald...zbor lin alaturi de ingeri...