10 februarie 2012

Lacrima de pe obraz

Atunci cand soarta m-a lovit
M-am grabit a ma ridica.
Pentru copii eu mi-am dorit
Pe lumea asta a ramanea.

Si din iubire pentru ele
Mi-am sters lacrima de pe obraz,
Sa nu simta clipele grele
Cu care viata-mi face haz.

Am vrut sa le ofer iubirea
Ce-o simt mai mult-cat pentru doi!
Dar n-am atras decat uimirea,
Nemultumiri si vant si ploi.

Si cand furtuna ma loveste,
Oricat de drept vreau a pasi,
A ei rafala ma razbeste,
Din drum ma va incetini.

Atunci mai mult ca niciodata
Simt lipsa ta si-as vrea sa vii.
Si cu a ta judecata
Sa ma certi sau sa ma sustii.

Sa impartim in doi povara
Ce-i mult prea grea adeseori.
Si mana-n mana prin camara
Cu liniste ,ce-ti da fiori.

5 comentarii:

Steliana spunea...

Cand pierzi pe cineva drag ti se pare ca ai pierdut totul ,totusi in calea ta se presar sperante prin cele doua comori care-ti vor lumina
viata!

Narcisa spunea...

Off,trista poezie...chiar daca incerci sa ascunzi,prin versurile tale se vede durerea din sufletul tau...nu trebuie sa te gandesti niciodata ce zic cei din jur,numai tu stii ce-i in sufletul tau,tu,Vali si D-zeu,a trebuit sa fii tare pt fete,ce-ar fi fost sa le lasi si tu...deci nu mai pune la suflet daca unii au socotit ca ai fost prea tare...bine ca ai avut puterea si intelepciunea de a parea tare,te imbratisez scumpa mea.

Lili spunea...

Sunt momente in viata cand grijile si evenimentele iti impovareaza sufletul si ,atunci mai mult ca oricand ai vrea sa fii in doi sa imparti totul si impreuna sa gasiti solutii...atunci mai mult ca oricand Dorul doare mai tare!...
Aduna-ti puterile Marilena,sterge-ti lacrimile,acopera-ti ranile sufletului si cu rabdare si credinta ca Dumnezeu si Vali de acolo de Sus iti trimit ajutorul ,mergi mai departe...pentru fete ,pentru tine,pentru noi toate de aici care avem mar nevoie de tine!
Te imbratisez cu dragoste parinteasca !

NUTI spunea...

Off,trist,adevarat,coplesitor...
tristetea,dorinta,dorul,durerea exprimate frumos in poeziile tale ,Marilena,au ajuns si la inima mea,care desi ranita pana in adanc .deschide o ferestruica ascunsa a ei ,si-ti trimite toata compasiunea...
te imbratisez,Nuti..

mariperijoc spunea...

Multumesc lui Dumnezeu pentru ca va am aproape!va multumesc!O imbratisare si un zambet!