3 februarie 2012

Esti multumit de tine?

Daca in secunda urmatoare Sufletul va alege sa-ti paraseasca trupul si implicit sa mori fizic,ai fi multumit cu ce ai realizat pana acum?Crezi ca puteai face mai mult si nu intelegi motivul pentru care nu ai realizat tot ce ti-ai propus?
Gandeste-te la toate posibilitatile pe care le-ai avut,la tot ceea ce ti-a scapat printre degete si la toate binecuvantarile care au trecut pe langa tine,facandu-ti cu ochiul.Chiar daca ai acumulat multe reusite in viata ta,sa fii sigur ca intotdeauna este loc de mai bine,iar daca ajungi chiar “la cel mai bine”,observa ca binele a fost creat din Infinit,iar in felul acesta se explica faptul ca niciodata nu este bine destul,deoarece putem obtine satisfactii nemasurabile si neingradite.
Niciodata binele nu se sfarseste,nu se termina si este mai mult decat destul pentru toti,fiindca acesta este un dar sfant,modalitatea lui Dumnezeu de a fi.Daca ai avea un accident mortal,care ar fi primul lucru la care te-ai gandi cu regret pentru ca nu ai apucat sa-l faci,sa-l realizezi,sa-l traiesti?
Eternul prezent iti ofera posibilitatea in viitor ,cum a facut-o si in trecut,sa simti orice experienta pe care o alegi,orice te face fericit sau, de la caz,necajit.Ti-ar placea din toata inima sa sari cu parasuta?Ce mai astepti?Ai treaba?Nu ai bani?Ce te retine sa-ti oferi acea placere care a fost pusa la dispozitie cu atata gratie si din dragoste pentru tine,de Tatal tau?Elimina toate obstacolele din mintea ta constienta si zboara liber precum o pasare,fixandu-ti clar obiectivul in interior si blocandu-ti absolut orice idee care te trage inapoi!


TOTUL DIN INTREG
Catalin Manea

4 comentarii:

mariperijoc spunea...

Poate nu are nici o legatura cu postarea dar m-am trezit dimineata dintr-un vis...eram la mine in casa si imi spuneam ca am murit....Ma simteam la fel de bine ca si in corp si imi spuneam ca nu este nici o diferenta...ca sunt acolo si ma simt la fel de bine...si ma uitam la o fotografie cu mine...In fotografie mai era cineva,nu stiu cine pentru ca eu ma uitam la mine si imi spuneam ca nu mai exist in acel corp...
Ceva ciudat dar cred ca nu intamplator,poate ca acesta este mesajul...Noi ne vom simti mereu la fel,ba cred ca mult mai bine intr-o alta viata...
Sigur ca si acest fragment pe care l-am scris ieri din cartea lui Catalin a avut o contributie...Bucurati-va de el!

mariperijoc spunea...

Recitind mesajul de la Catalin este clar ca visul meu nu a fost intamplator...am simtit ceea ce el ne-a descris in cuvinte...

Steliana spunea...

Semnificatia visului tau conform
traditiilor populare este ca :"ti-a murit moartea"si ca ai sa traiesti multi ani de acum incolo.
Ceea ce ai simtit poate tocmai este o dovada palpabila a vietii de dupa .....
In legatura cu multumirea sufleteasca sigur ca se putea mai bine ,dar daca ar fii sa o i-au de la inceput ,la fel as proceda caci altfel nu l-as mai avea pe PUSI ,
iar el este cea mai mare realizare a vietii mele!

Narcisa spunea...

Ador felul tau de a gandi,ferice de cei ce te au aproape...esti un dar pt.noi,multumim.In ceea ce priveste regretul...daca sufletul meu ar alege sa paraseasca azi trupul,as regreta ca nu am fost mama...daca as putea da timpul inapoi,as indrepta multe din decizile luate,dar as merge pe acelas drum,multumesc Domnului in fiecare zi pt.viata mea,multumesc ca am avut sansa de a ma naste din mamica mea...multumesc pt.sotul meu...multumesc pt ca v-am intalnit...cand sufletul meu va decide sa plece,regrete vor fi,dar si bucurie...bucurie ca voi zbura libera,intr-o lume mai buna si ca imi voi imbratisa maicuta iar...