14 februarie 2012

Iubirea


Astazi pamantul e o inima mare
Si dragostea lumineaza in ea.
La voi in cer e sarbatoare
Va incalziti in lumina sa.

Este deschisa acuma calea
Ce duce in sus catre lumea ta.
Caci doar iubirea cea ca o floare
Deschide usa spre-a ne putea vedea.

Noi muritorii privind la ceruri,
Vedem zambindu-ne acum dintre nori,
Ochii cei dragi din alte vremuri
Raze aruncand catre muritori.

Pentru o clipa suntem aproape,
Iubirea e cheia ce-a descuiat
Poarta cea mare si impietrita
Cu lacat mare si greu azi legat.

10 comentarii:

Steliana spunea...

Dragostea este unicul sentiment real.singurul element care conteaza in viata pamanteana si cea de "dincolo",ea trebuie sa fie in fiecare zi sincera si trainica.
Pentru ca este o zi dedicata exclusiv iubirii,dedic din toata inima dragostea mea tuturor prietenelor de pe acest blog si celor dragi noua care ne-au parasit!

mariperijoc spunea...

Va multumesc pentru ca ati aparut in calea vietii mele!va iubesc!

Narcisa spunea...

Frumoasa poezie...dragostea este cea care ne leaga de cei dragi...pt cei plecati dintre noi,tot prin dragoste ii tinem langa noi...ei sunt in inima noastra...si vor ramane vesnic...azi este o zi in care dragostea pluteste in aer si trebuie marturisita...deci,va iubesc multttttttttt....va imbratisez cu multa dragoste.

Lili spunea...

Mi-ai adus caldura in suflet Marilena cu poezia ta !Multumesc!
Va trimit si eu azi,dragele mele:toata dragostea mea de sora,de mama ,de prietena!
Va imbratisez si va iubesc!

NUTI spunea...

Frumoasa poezia ta Marilena,binevenita intr-o zi in care Iubirea e peste tot ...si..daca "Universul ne sprijina in tot ceea ce gandim.." Iubirea de astazi va umple inimile noastre de acest sentiment si sper ca vom fi mai receptivi la ceea ce ne inconjoara inclusiv receptivi la iubirea celor dragi care sunt acolo sus !!Va imbratisez cu toata iubirea sufletului meu !!

Corina spunea...

Oare cu ce am gresit noi ...cele care scriem aici?Cu ce?Altii n-au nicio treaba cu nimic doar exista si respira...
Cred ca nu sunt potrivite cuvintele astea aici in aceasta zi..imi cer scuze.

mariperijoc spunea...

o stransa imbratisare pentru tine Corina!

mariana spunea...

citesc pentru a treia oara aceasta frumoasa poezie de suflet si nu ma incumet sa comentez nimic.Multumesc,Marilena!

mariana spunea...

citesc pentru a treia oara aceasta frumoasa poezie de suflet si nu ma incumet sa comentez nimic.Multumesc,Marilena!

mariperijoc spunea...

O imbratisare si pentru tine Mariana!