18 februarie 2012

Scriu

Scriu cât de mare avânt am retrăit în mine
Cât de nemilos fost-am rănită-n sine...
Şi scriu cât de puţin am fost în ochi privită
Îmbrăţişată, înţeleasă şi iubită.

Scriu câtă dragoste-n inimă mai am!...
Câte poveşti am strâns doar într-un an...
Câte rezerve de nădejde mi-au rămas
Şi câte taine stridente fără glas.

Scriu cât de mult aş vrea să se oprească
Şi totodat’ neîncetat să crească...
Durerea şi iubirea la un loc,
Sădite-n al inimii boboc.

Şi tot mai scriu şi peste mine scriu
Cât timp aici vremea mă ţine viu...
O lecţie de viaţă m-a înălţat în zbor
Şi m-a-nvăţat în timp durerea să-mi ador...

frag. SCRIU! vol. IZVOARELE VIEȚII (2009)
autor ADINA-CRISTINELA GHINESCU

2 comentarii:

Narcisa spunea...

Frumoase cuvinte...felicitari!

Lili spunea...

Frumoase versuri...un mijloc de a alina durerea!...