1 februarie 2012

Ac de ceasornic

Timpul isi cara agale
Pe bratele domniei sale
Secundele…
Le trage una cate una
Fortandu-le…

Impietrita-i urmaresc miscarea,
In cerc de ceasornic invartind,
Isi cauta mereu cararea,
Ca o obsesie inaintand.

As vrea sa pot sa-ntind mana
Si sa apas al lui ceas.
Sa imi sterg astfel vina
Luandu-mi un bun ramas.

Si pe veci oprit in secunda
Cand prin vene fericirea curgea,
Cu bucurie crescanda
Eu te voi revedea.

Intind palma-n care -am secretul
Nestiut azi de lumea mea.
Si privesc la un ac de ceasornic
Ce mi-a schimbat viata.

8 comentarii:

Steliana spunea...

Ruptura de fiinta iubita doare,ea este o batalie pierduta in fata destinului,dar frumusetea si sensibilitatea versurilor tale ne incanta si ne alina sufletul!

Narcisa spunea...

Frumos...versurile tale sunt pline de dragoste,dor,durere...sunt atat de sensibile...no coment...

Narcisa spunea...

Vreau sa va spun ca azi am intrat in vorba cu doamna de care va povesteam ca am tinut-o de mana in biserica dar nu am indraznit sa-i vorbesc...azi am gasit-o in cimitir plangandu-si fiul si mi-am luat inima in dinti si m-am dus la dansa...i-am dat adresa blogului nostru,i-am zis ca aici gaseste persoane care-i intelege durerea si ca in noi va gasi un sprijin...sper sa intre sa vorbeasca cu noi,este o mama indurerata care si-a pierdut fiul intr-un tragic accident acum 3 luni jumate...sper sa intre aici sa o putem linisti...pt ca noi stim ce inseamna durerea unei pierderi...

mariperijoc spunea...

O asteptam alaturi de noi Narcisa,ai facut foarte bine!Fii alaturi de ea acum cand trece prin clipe cumplite!
Dumnezeu sa ii dea putere si pentru fiu odihna vesnica!

Lili spunea...

Acum,pentru mine timpul chiar isi trage secundele ...ducandu-ma cu greu spre undeva...

Narcisa spunea...

Dna.Lili,va simt abatuta,va simt trista si distanta,va rog reveniti-va,am nevoie de dvs...trebuie sa fiti tare,pt Alin,pt sotul dvs.pt noi...va iubesc mult,si va trimit imbratisarea mea de copil...

mariana spunea...

Excelent,nu am cuvinte.Multumesc,Marilena!Si eu as vrea sa opresc un blestemat de ceasornic.

mariperijoc spunea...

Ne leaga pe toate acelasi dor si parca avem aceleasi ganduri...In tic-tacul ceasornicului trebuie sa privim inainte si sa ne concentram pe ce ne-a ramas de facut,asteptand sa treaca orele si sa ne reintalnim cu cei dragi...
va imbratisez din inima!