31 ianuarie 2012

5 comentarii:

mariperijoc spunea...

Multumesc Steliana pentru recomandarea acestui filmulet!

Steliana spunea...

Cu placere,mai am unul la fel de interesant postat pe micapusi.

Steliana spunea...

Oamenii in general nu cred pana nu vad cu ochii lor fenomene inexplicabile ,in acest filmulet sunt atatea dovezi incat cu greu ar mai contesta ceva.

Narcisa spunea...

Frumos...marturisesc sincer ca nu mai trebuie sa vad sau sa aud aceste declaratii pt ca eu cred,sunt convinsa ca exista viata dupa moarte,nimic nu ma poate face sa nu mai cred,exista...si astept ziua cand voi trece prin acel tunel si mamica ma va astepta...ce mi-sa parut interesant este faptul ca unii,aflandu-se langa un muribund au zis ca au trait experiente asemanatoare...off,as fi vrut sa pot si eu...sa imi conduc mamica la tunel...sa nu o las singura...D-zeu sa-i aibe in grija Lui pe ai nostrii...si pe noi...Doamne ajuta!

Corina spunea...

Cand sufletul vrea sa plece din corp...nimic nu-l retine, nici familia, nimic...Cunosc un medic anestezist aici la Bv, care a avut o astfel de experienta.Mi-a spus ca vedea si lumanarea care-i era asezata la capatai.Toti asteptau sa moara...dar si-a revenit intr-o seara si s-a dat jos din pat a iesit pe holul spitalului si s-a dus la asistente carora e-a povestit tot.Acestora, mai sa le vina rau...cand l-au vazut!Stia cine-i asezase lumanarea la capatul patului .