29 ianuarie 2012

Citat "Totul din intreg"

Acum esti luminat in privinta vietii vesnice,dar la un moment dat vei fi pus intr-o situatie in care Sufletul cuiva drag tie va alege sa-si paraseasca trupul.Nu da dovada de egoism si nu te intreba:”de ce a trebuit sa moara chiar acum?”,deoarece imediat vei simti ca asa a ales chiar El ,Adevarat,Sufletul sau,si vei sti ca alta decizie mai buna nu exista.Stii ca acum zburda de bucurie si cu siguranta vei avea ocazia sa te joci cu el,sa glumesti cu el,sa iubesti cu el,dupa ce Sufletul tau va decide acest lucru!toate Sufletele noastre se cunosc intre ele,de fapt ele stiu ca sunt parti din Unul:Marele Suflet,care apartine lui Dumnezeu,iar niciodata cineva nu te va uita si va fi prezent langa tine mereu,mai aproape decat ti-ai imaginat vreodata!Daca vrei sa vorbesti cu cineva care a facut acest pas,a parasit aceasta planeta fizica,priveste in fata,uita-te in jurul tau si imagineaza-ti-l acolo,iar la un moment dat vei simti prezenta lui,deoarece nu are cum sa nu fie langa tine,amandoi facand parte din acest Tot,din acest Intreg.Intreaba-l ceva,iar daca ai o dispozitie necesara si esti foarte relaxat si deschis divinului,asculta-i raspunsurile pe care ti le va da,atentie, cu ajutorul mintii tale,deoarece mintea ta si mintea lui fac parte din Mintea Comuna,Mintea lui Dumnezeu,deci iti vor aparea raspunsurile lui in mintea ta!
El este acolo pentru ca Totul este peste tot si nu poate fi nicaieri,iar persoana de care iti este dor se afla in acest Intreg(faptul ca te gandesti la ea confirma acest lucru),deci automat este prezenta langa tine,nerabdatoare sa iti vorbeasca si sa te asigure ca a luat cea mai buna decizie fiindca a ales prin El, prin Suflet!


TOTUL DIN INTREG
Catalin Manea

12 comentarii:

mariperijoc spunea...

Ii multumesc lui Catalin pentru ca ne impartaseste aceste "ganduri" ale lui si pentru ca imi da voie sa pun aici citate din cartea sa ,bucuria lui sufleteasca fiind mare la gandul ca poate alina putin sufletele noastre indurerate.
Multumim Catalin pentru bucuria pe care ne-o daruiesti din sufletul tau mare!

Steliana spunea...

Si eu, mama lui Pusi, ii multumesc lui Catalin pentru efortul lui pe care il face in aceasta carte de a ne invata anumite reguli de convietuire
care sa atraga binele in viata tuturor.
Ne da speranta ca si cei plecati sunt mereu alaturi de noi .
Multumesc si tie Mari draga ,caci daca nu postai tu fragmentul din carte, nu aveam cum sa ne informam corect despre revelatiile si
adevarurile autorului.

Narcisa spunea...

Interesant articol,multumim autorului si tie ingerul meu pt ca zilnic imi intaresti convingerea ca exista viata dupa moarte si zilnic ma inveti cum ar trebui sa reactionam in anumite momente din viata noastra.

Lili spunea...

Doamne,cat adevar este in acest fragment din carte!!...Cu 7 ani in urma si eu (in egoismul meu),imploram Divinitatea sa mi-l lase pe Alin in viata indiferent de infirmitatile care le-ar fi avut daca iesea din acea coma.Dar sufletul lui a ales...decat sa ramana intr-un corp paralizat, mai bine sa-si ia zborul spre o alta lume unde sigur ii este mai bine...Este adevarat(nu o data am trait aceasta expierenta), ca atunci cand ma concentrez (mai ales in biserica)si-mi imaginez ca Alin este in fata mea sau langa mine ,il simt ca o adiere calda...Uneori am crezut ca nu mai sunt normala dar acum citind aceste randuri din cartea lui Catalin realizez ca si altii au aceste trairi.
Multumim Marilena,OM BUN,pentru tot ce faci pentru a ne informa cu tot ce tine de trairile noastre,de suflet de tot ce ne poate aduce o lumina si un raspuns la atatea intrebari!
Te imbratisez si-ti trimit un sarut parintesc!

Catalin Manea spunea...

Eu va multumesc pentru Ceea Ce Sunteti! Va admir in fiecare clipa a existentei mele si trimit catre voi ganduri si sentimente de Pace si Iubire.
Oricand ma veti chema, voi fi aici, cu voi. Sufletele noastre au ales sa se intalneasca pentru a ne lumina vietile. Invatam unii de la altii si evoluam incontinuu. Va multumesc si va iubesc!

Cu drag,
Catalin Manea.

mariperijoc spunea...

Avem mare nevoie de aceste ganduri Catalin,ne dorim sa fii mereu aici cu noi si sa ne amintesti ca nu avem motive sa fim tristi...ca ar trebui sa ne bucuram...Ne doare despartirea dar sufletele lor s-au intors acasa...
Citind si recitind cartea ta ne intarim aceste convingeri.
Am inteles ca nimic nu este intamplator si sunt convinsa ca sufletul tau a "iesit in calea noastra" pentru a ne ghida...
Multumesc lui Dumnezeu care mereu in marea Sa dragoste ne trimite in cale pe cineva care sa ne indrume si sa ne ajute sa evoluam.Multumesc tie suflet drag care nu lasi sa treaca pe langa tine "aceasta intamplare" si te opresti din toata activitatea ta zilnica pentru a ne lasa cateva cuvinte de incurajare.
Ne bucuram sa fii aici cu noi.

Narcisa spunea...

Catalin,iti multumesc si eu ca esti alaturi de noi si ne intelegi durerea unei pierderi...asa cum Mari a spus,ne-ar placea sa ne mangai sufletele ori de cate ori poti cu inteleptele tale idei,deci bine ai venit in familia noastra...Tania,sotul tau a stat langa tine sa iti dea puterea necesara...eu intr-o seara,tot asa pana-n 40 de zile am vazut-o pe mama langa mine...era seara,parca visam dar ochii imi era deschisi,era doar de la jumate in sus in rest era abur...s-a pus in pat langa mine ,cu o mana sub capul ei si cu cealalta ma mangaia pe cap...eu ma uitam la ea dar nu ma puteam misca,nu puteam zice nimic...era trista,zicea ceva...apoi a impins capul meu langa cel al sotului meu care dormea langa mine,a pus mana pe capetele noastre,sa aplecat catre noi si a disparut....nu a mai aparut asa de atunci...eu am gandit ca poate ne-a dat binecuvantarea ei...de revelion acum ,exact cum Catalin zice,ma uitam in gol si vb cu ea,ii ziceam mami esti aici cu mine?iti promit ca nu plang daca imi arati ca esti acasa...si atunci un vant puternic mi-a trecut peste fata de mi-sa miscat parul...i-am zambit...stiam ca e acasa cu mine...deci,ei ne vad,ne aud,sta cu noi,vegheaza asupra noastra dar au si misiuni de indeplinit acolo sus si trebuie sa plece...te imbratisez.

Corina spunea...

Pot spune acum la un an si ceva de la moartea lui Calin ca am o legatura speciala cu el.De cate ori il intreb ceva , sau sa-mi dea un sfat, ceva se intampla si eu capat raspunsul...

Catalin Manea spunea...

In primul rand doresc sa imi cer iertare pentru raspunsul intarziat. Eu sunt intr-un turneu si este o perioada pe cat de aglomerata, pe atat de frumoasa.

Va admir si va multummesc din inima pentru faptul ca existati. Sunteti niste mesageri minunati pentru cei care isi cauta linistea suflteteasca.

Noi suntem mai mult decat un trup fizic. Sufletele noastre au caborat in lumea fizica pentru a experimenta Ceea Ce Sunt Ele cu adevarat, adica Iubirea, cu scopul de a evolua. In momentul in care un Suflet, adica un bebelus al lui Dumnezeu, a trait ceea ce si-a propus in cu trupul sau, el atunci se intoarce Acasa, la Dumnezeu, in Absolut, unde nu exista durere sau suferinta. Acolo exista doar Pace, Bucurie, Iubire. Cand Sufeltul experimenteaza ceea ce a avut in Planul Divin, el se intoarce Acasa, insa asta nu inseamna ca nu mai exista. Nicidecum! Exista in continuare, insa nu in lumea fizica. Nu mai re nevoie de fizic. Fizicul nu mai este necesar, deaorece a trait ceea ce a dorit prin fizic. Dupa moartea fizica, nimic nu se schimba, doar perceptia umana bareaza comunicarea cu un Suflet inaltat. Asta fiindca noi am obisnuit sa percepem si sa credem doar in ceea ce se vede. Trupul este inutil in momentul reintoarcerii Acasa, el a fost doar o unealta pentru Suflet. El este acum la Dumnezeu si se bucura de Ceea Ce Este Cu Adevarat.

Asta nu inseamna ca nu mai exista, ci inseamna ca a plecat din lumea finitului in lumea infinitului. Dar noi, daca privim doar forma, uitam de esenta, uitam de Esenta si astfel nu putem sa percepem Sufletele. Asta nu inseamna ca nu exista. Sa nu uitam niciodata ca Fericirea sau Iubirea nu se vad, nu au forma, dar asta nu inseamna ca Fericirea sau Iubirea nu exista.

Trimite-ti iubirea voastra catre Sufletul care a ales sa plece Acasa, deoarece este cu Dumnezeu, este in Pace, este in Iubirea Infinita. El traieste o continuua binecuvantare, deoarece Acolo nu mai exista durere sau suferinta. Acolo pluteste pe Oceanul de Pace al lui Dumnezeu.

Chiar si dupa ce pleaca Acasa, Sufletul respectiv continua sa existe pretutindeni, pentru a linisti persoanale alaturi de care a trait si experimentat. Un Suflet plecat isi doreste sa stii ca El este in locul cel mai bun pentru El, ca nimic nu s-a schimbt, ca El este Acasa si ca te iubeste neconditionat. Sufletul plecat se bucura cand tu citesti aceste cuvinte! Mangaie-l cu iubirea ta, sopteste-i ca iti doresti tot ce este mai bine pentru el, iar atunci vei simti un val de pace si bucurie neconditionata.

Linistes-te, relaxeaza-te, vorbeste cu el, intreaba-l orice si deschide-te catre impacare, iar astfel vei accepta ca totul se intampla spre cel mai mare bine. Totul face parte din Planul Divin.

Pace si Iubire!
Catalin.

mariperijoc spunea...

Multumesc Catalin!ACEL multumesc!
Sunt convinsa ca toti cei care citesc comentariul tau se bucura.Te mai asteptam aici cand ai putin timp!

Lili spunea...

Si cum nimic nu este intamplator,afirm cu tarie ca nu intamplator a aparut in viata mea cartea "Totul din intreg"intr-un moment cand sufletul meu zbuciumat cauta raspunsuri la atatea intrebari .Si,nu intamplator dupa atatea zile de framantari si nelinsti ,cand imi pierdusem "busola"ai venit tu Catalin, cu acest comentariu, aducandu-mi in sfarsit Impacarea si Linistea de care aveam nevoie!Iti multumesc Catalin,iti multumesc din tot sufletul meu de mama ca m-ai scos din haul deznadejdii care parca ma incatusase!Multumesc,comentariul tau a fost ca o trezire a mea! Sunt din ce in ce mai convinsa ca sufletul fiului meu este intr-o lume mult mai buna si ca ii este bine.Neincetat ii voi trimite pe aripa gandului,mangaierile si dragostea mea de mama !Ma inclin in fata intelepciunii si bunatatii tale Catalin !

Narcisa spunea...

Multumim Catalin,multumesc pt gandurile tale,multumesc pt ca in ciuda programului incarcat pe care-l ai,iti faci timp si pt.noi,ai aparut in calea noastra atunci cand parca toate ne simteam coplesite de durere...multumim Domnului ca te-a trimis,te pup.