15 ianuarie 2012

AR FI TREBUIT SA-TI SPUN.....,,LA MULTII ANI!''


Dumnezeu e sus si vede ca in aceste zile nu -mi gasesc locul...ma lupt si ma lupt cu mine si nu stiu, pentru ce?
Am multe sa-ti spun, dar oare le auzi?
Vreau mai mult ca orice sa-ti dedic o poezie scrisa de cea care de mai bine de un an e langa mine..si culmea..nu m-a vazut niciodata.In rest ..nimic..NIMIC..IMI DORESC SA FII MAI BINE ..

Corina


DOR

Daca soarele ar putea sa topeasca,
Gheata depusa pe sufletul meu
s-ar transforma intr-un ocean.
... Si poate franturi de suflet
Ar ajunge purtate de ape la tine.

As vrea sa strig atat de tare
Incat distanta dintre noi
Sa nu poata opri sunetul,
Iar tu sa auzi dorul din sufletul meu.

Cum sa fac sa micsorez distanta dintre noi?
Sa pot sa-ti mai vad chipul
Si zambetul si veselia?

Sunt inconjurata de zidul
Format din lacrimi…
Picurand una peste alta,
Depuse in straturi,
Inconjurandu-ma fara scapare.

Numai tu ai fi putut gasi solutia
Ce mi-ar aduce o alinare…

7 comentarii:

mariperijoc spunea...

Corina,astazi sufletul meu este alaturi de tine.Ma rog ca Dumnezeu sa iti dea putere si pentru Calin Odihna vesnica!

Narcisa spunea...

Stii ca gandul si sufletul meu sunt langa tine,te imbratisez si fii sigura ca,Calin aude tot ceea ce-i spui...D-zeu sa-l odihneasca in pace.

Steliana spunea...

Poate n-o sa-ti vina sa crezi Corina draga,Calin o sa fie mai mult ca oricand langa tine ,iar tu sa-i faci o mica pomenire pentru amintire cu ce
stii tu ca ii placea lui mai mult.Dorul e de necuprins fata de cei dragi, iar poezia scrisa de Mari exprima prin viu cuvinte ca am face orice sa simtim prezenta lor din lumea nevazuta.
Curaj Corina si fruntea sus !

Lili spunea...

Azi,Corina, ai deschis lacatul de la usa timpului trecut si... amintirile au navalit peste tine ravasindu-ti din nou viata ...As vrea sa-ti pot alunga tristetea ,sa-ti sterg lacrimile,sa-ti mangai fruntea ingandurata ,sa te strang la pieptul meu ...dar cum nimic nu te poate alina acum,nu pot decat sa-ti fiu alaturi cu gandul si cu sufletul...Dumnezeu sa-ti dea putere sa depasesti aceasta durere si sa-ti aduca linistea de care ai atata nevoie!
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Calin!

Corina spunea...

Toate sunteti a doua mea familie!Si nu mi-e rusine sa recunosc ca fara voi ar fi fost mult mai greu.Calin de la un timp imi trimite semne..mici dar te intrebi cum este posibil.Si azi de ziua lui mi-a facut o surpriza.E secret!:))

NUTI spunea...

Iarta-ma ,Corina...ca am lipsit ieri de la a-ti fi alaturi intr-o zi cand in cer ,Calin e sarbatorit acolo cu Lumina vesnica,odihna si bucurie...iar aici ,cand lacrimile tale de dor sunt mai multe...
Te imbratisez cu caldura,iar lui Calin ,Dumnezeu sa-i dea lumina vesnica si bucurie de nedescris in Imaparatia Lui!

Anonim spunea...

dumnezeu sa-l odihneasca pe Calin...