25 ianuarie 2012

In amintirea celor dragi care ne-au parasit

Cu adanca durere, dor si lacrimi nestinse, amintesc astazi JOI 25.01.2012 ca se implinesc 40 de zile, de cand inima sotului meu GIRBA IONEL – Braila, a incetat sa mai bata la numai 50 de ani.
Ai plecat prea timpuriu dintre noi, mult prea iubite tata si sot, te vom pastra vesnic in inimile noastre, iti simtim lipsa, te strigam,te chemam, te cautam dar tu nu ne auzi.

Sufletul tau bunule, sa se urce la cer, Dumnezeu sa te odihneasca in pace si sa te aiba in paza LUI, iar tu..cand vei ajunge acolo, langa Tatal nostru din Cer, sa ne veghezi si sa ai grija de noi tot timpul vietii noastre.

Tati, eu sunt asa de mica, am doar 5 ani, de ce mai parasit ! asa striga Daiana fiica ta mereu, eu ce sa ii raspund dragule,cum sa o linistesc, caci nici eu nu mai pot !
Nu te vom uita niciodata vei ramane viu, in inima si in amintirile noastre!

TE IUBIM TATI !

TATIANA SI DAIANA

7 comentarii:

mariperijoc spunea...

Tatiana,as vrea sa pot lua durerea care astazi este asa de mare,dar nu pot decat sa plang impreuna cu tine.
O rugaciune si o candela aprinsa,Dumnezeu sa ii dea odihna vesnica lui Ionel iar voua celor ramasi multa putere!

poli spunea...

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace, iar voua sa va dea puterea necesara in asemenea clipe!

Steliana spunea...

Iti impartasesc durerea pentru ca si eu am pierdut o persoana foarte draga si-ti doresc multa intelegere de a trece peste acest mare impas.
Vesnica sa-i fie pomenirea sotului tau Ionel!

mariana spunea...

Draga Tatiana,imi pare foarte rau pentru pierderea sotului tau.Si eu mi-am pierdut sotul sunt 8 luni si avea 50 de ani.Stiu ce e in inima ta.Nu pot decit sa te rog sa fi tare pentru fetita ta.Stiu ca e nespus de greu.Dumnezeu sa-ti dea putere tie iar sotului tau sa-i dea odihna vesnica.
te imbratisez,
Mariana

Narcisa spunea...

Offff,numai durere....Tatiana te aude,crede-ma,exact cum scrie in articolul de mai sus,poate el este langa voi dar tu nu-l poti vedea,dar daca te concentrezi il vei simti...se spune ca atata timp cat sufletul tau este plin de durere el nu se poate apropia de tine...durerea ta el o percepe mult mai puternica...D-zeu sa-l odihneasca in pace iar tie si Daianei multa liniste sufleteasca si puterea de a invinge dorul...va imbratisez.

Corina spunea...

Multa putere sa aveti ptr a depasi aceste grele momente..dumnezeu sa-l odihneasca pe cel ce a fost sot si tata!

mariperijoc spunea...

Din nefericire acest "chin " al nostru Tanya asta inseamna...invatam sa supravietuim fara ei...
Dar ei sunt mereu cu noi,daca avem sufletul deschis putem simti prezenta lor...
Inteleg durerea si dorul,te imbratisez!