4 ianuarie 2012

La multi ani,Narcisa!

7 comentarii:

Lili spunea...

Vin si eu azi alaturi de cei dragi tie Narcisa,pentru ati aduce o urare :sa fii binecuvantata cu sanatate ,sa ai parte de bucurii si iubirea celor din jur,sa-ti dea Dumnezeu putere sa infrunti necazurile vietii si sa mergi mai departe!La multi ani copile bun!
Te imbratisez cu mult drag si-ti trimit sarutarea mea de mama (pe frunte)!

Narcisa spunea...

Va multumesc din suflet,multumesc Mari,am crezut ca ai uitat....va iubesc mult,voi sunteti familia mea si ii multumesc Domnului ca va am.

poli spunea...

La multi ani si din partea mea!
Sa fii sanatoasa si puternica, sa ai in viata parte numai de lucruri bune si impliniri.
Te imbratisez.

Steliana spunea...

Sa fii iubita si sa iubesti,
sa primesti si sa daruiesti,sa traiesti din plin si sa umpli viata celor de langa tine,fetito draga nu numai de ziua ta ci tot restul vietii care sa fie cu multi si ferciti ani!
Te imbratisez cu mult drag si caldura sufleteasca.
Pupici mii

NUTI spunea...

La multi ani,Narcisa!multa sanatate,fericire si iubire!si daca azi ,de ziua ta,nu poti in intregime sa fii bucuroasa,incearca alaturi de noi sa zambesti ,astfel incat zambetul tau sa ajunga acolo ,la mamica ta,..ca ea apoi sa ti trimita inapoi ,zambetul ei si drgaostea ei nemarginita!
Te imbratisez si te pup ,Nuti

Narcisa spunea...

Va multumesc mult ca-mi sunteti alaturi mereu,azi toata ziua m-am rugat la bunul D-zeu sa o lase pe mamica mea sa coboare la mine in vis...sa ma pot bucura de ea macar o clipa...acum astept sa dorm...cu gandul ca voi primi mangaierea dupa care tanjesc de 2 ani...azi am fost la mamica mea,i-am multumit ca ma adus pe lume iar Domnului i-am multumit ca am avut sansa sa ma nasc din maicuta mea...

Corina spunea...

La multi ani!Am intrat tarziu pe blog, scuze.Tot ce-ti doresti sa devina realitate.Te sarut cu mult drag!